خبرگزاری کار ایران

در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زنجان صورت گرفت؛

ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور در زنجان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۴۶

باید تدابیر لازم برای برگزاری پرشور این برنامه اندیشیده شود.

شام‌گاه دیروز، مردم زنجان در آستانه سفر رئیس جمهور به استان زنجان، با برگزاری جلسات متعدد با قشرهای دانشجویی، رسانه‌ای و سایر اقشار ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رسول بیات در این جلسه، با بیان اینکه در استقبال مردم از رئیس جمهور باید قشرهای مختلف حضور گسترده داشته باشند، افزود: باید بخشی از مطالبات مردم در دیدار مردمی از رئیس جمهور خواسته شود.

وی با اشاره به اینکه قشرهای مختلف مردم برای حضور در ستاد اعلام آمادگی کرده‌اند، یادآور شد: نگران حضور مردم در مراسم استقبال نیستیم.

*استقبال مردم زنجان از رئیس جمهور باید الگو باشد

این مسئول با بیان اینکه باید حضور مردم زنجان در استقبال از رئیس جمهور به عنوان الگو مطرح شود، افزود: از امروز برنامه‌های ستاد مردمی آغاز می‌شود.

مسئول هماهنگی ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور در زنجان با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید از فرصت پیش آمده بهترین استفاده کرد.

مدیر مسئول هفته نامه موج بیداری نیز در این جلسه بر ضرورت جنبش سازی در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید جنبش رسانه‌ای آغاز شود.

حسین نجاری با بیان اینکه کار ویژه رسانه‌ها به ویژه در حوزه رسانه‌های مکتوب چاپ ویژه‌نامه است، افزود: باید رسانه‌ها برای حضور گسترده مردم در مراسم استقبال پیشگام باشند.

وی با اشاره به اینکه باید مطالبات جدی مردم منتشر شود، افزود: پروژه‌هایی نظیر پتروشیمی، پالایشگاه، سد تالوار، سد مشمپا و منطقه ویژه اقتصادی باید به عنوان مطالبات مردم زنجان مورد توجه باشد.

*رسانه‌های زنجان نقش ویژه‌ای در انتخابات داشتند

این مسئول با بیان اینکه باید فعالیت نشریات و مردم زنجان در زمان انتخابات نیز مورد توجه باشد، افزود: رسانه‌های زنجان نقش ویژه‌ای در انتخابات داشتند.

یوسف ناصری، مدیر اجرایی، هفته نامه پیام زنجان، نیز بر ضرورت استفاده از ظرفیت صدا و سیما در برنامه‌های سفر تاکید کرد و افزود: نمی‌توان منکر نقش صدا و سیما در حضور گسترده مردم در صحنه شد.

ناصری با بیان اینکه باید در کنار ارائه مطالبات مردم به رئیس جمهور از خدمات دولت نیز به مردم گفته شود، افزود: خدمات دولت تدبیر و امید باید به مردم بازگو شود.

حجت الاسلام رحمت‌الله بیگدلی نیز در این جلسه بر ضرورت استفاده از نظرات و بیانات آیت‌الله شبیری و آیت‌الله بیات در خصوص دولت تاکید کرد و گفت: خدمات دولت نیز باید در این سفر مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام بیگدلی در این زمینه خاطرنشان کرد: برای استقبال از رئیس جمهور همه افراد جامعه به ویژه رسانه‌ها دارای وظایفی هستند.

وی در پایان بر ضرورت حضور گسترده مردم در مراسم استقبال تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های ستاد مردمی استقبال استفاده شود.

ستاد استقبال مردمی کمیته بانوان استان زنجان نیز همزمان با این جلسات تشکیل جلسه داد و مسئول امور بانوان در این راستا خبر از برگزاری همایش بانوان زنجان در این خصوص در این روز‌ها داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز