خبرگزاری کار ایران

با کمک خیرین نوعدوست در زنجان صورت گرفت؛

معصومه از درد دیالیز رهایی یافت

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۳۰

چه زیبا و نیکوست لحظه ای که کمک های نیکوکاران به جان پردرد و رنج یک بیمار زندگی بخشد.

اشک از دیدگان می‌جوشد وقتی معصومه کوچک دیگر درد نمی‌کشد و با لبان خندان لیوان آب را می‌نوشد و کسی او را از نوشیدن منع نمی‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، آری ماه مهر بر معصومه مهربانی کرد و انتظار او را که رفتن به مدرسه و بودن در کنار همکلاسی‌هایش بود، پایان داد.

او با کمک و همت خیرین سرزمینمان پیوند کلیه شد و دیگرازسوزن‌های دیالیز فقط خاطرات پردردش را به یاد دارد.

حالا معصومه به زندگی بازگشته است و این بازگشت هدیه بزرگی است که خداوند به دست انسان‌های خیّر به او ارزانی کرد. معصومه که با قلب کوچک خود دردهای بزرگی را تحمل کرده است یک آرزو دارد و آن این است که همه بیمارانی که او در بخش دیالیز با آن‌ها آشنا شده و بدن‌های پردرد و روح‌های خسته‌شان را دیده، همانند او به زندگی بازگردند و او امیدوار است که همه بیماران دیالیزی مثل او لذت زندگی را بچشند.

او هنوز نگاه‌های زهرا، مرتضی، محمدعلی، لیلا، فائزه و سایر بیماران کم سن و سالی که معصومانه زیر درد و مشقت طاقت فرسا هنگام رفتن او به پیوند، با چشمان حسرت بار بدرقه‌اش می‌کردند را از یاد نبرده است.

حالا دیگر معصومه آب می‌نوشد اما به یاد فائزه سه ساله می‌افتد که مادرش برای رفع تشنگی، او را درآغوش می‌کشید و با اشک چشم سیرابش می‌کرد تا او آب را فراموش کند.

وقتی پای حرف‌های دخترک نازنین و پدر و مادر رنج کشیده‌اش می‌نشینی این اشک شوق است که به زبان مجال بیان نمی‌دهد و این خانواده درد کشیده دعایشان این است که: «خدا همه آنان را که یاریمان کردند، یاری کند» و این دعای ساده، نزد خداوند، بسیار بزرگ است.

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان نیز از همه خیرین بزرگواری که تنها با شنیدن یک خبر کوتاه از مشکل مالی معصومه، بی‌دریغ این دخترک نوجوان روستایی را یاری کردند، قدردانی نموده و امیدوار است با ادامه کمک‌های خیرین گرانقدر بتوان سایر بیماران نیازمند دیالیزی را نیز از درد سوزن‌های دیالیز نجات داد.

هنوز چشمان خیس و بازوان کبود و زخمی بیماران بخش دیالیز به انتظار خیّرینی است که فرشته نجات آنان باشد.
باشد که هیچ بیماری با داشتن درمان برای دردش به علت نداری از خدا طلب مرگ نکند حتی بیماران دیالیزی که مظلوم‌ترین، پردرد‌ترین، آبرومند‌ترین و پرهزینه‌ترین بیماران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز