خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته نیروی انتظامی در زنجان؛

حضور مدیر عامل شرکت آبفای در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۶۹

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان و هیات همراه با فرمانده نیروی انتظامی استان و فرمانده پلیس راه استان دیدار کردند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، در این زمینه گفت: نیروی انتظامی تعامل و همراهی خوب و اثربخشی با این شرکت داشته و امیدواریم در آینده نیز این تعامل به نحو احسن ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان به اتفاق هیات همراه با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی و دفتر راهنمایی و رانندگی استان این هفته را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.

علیرضا جزءقاسمی از اقدامات مفید و موثر نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی تعامل و همراهی خوب و اثربخشی با این شرکت داشته و امیدواریم در آینده نیز این تعامل به نحو احسن ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به وضعیت بحران آب و تنش آبی اشاره کرد و گفت: برای عبور از این بحران صرفه جویی در مصرف آب و مبارزه با انشعابات غیر مجاز البته با مساعدت و همراهی نیروی انتظامی مهم‌ترین اقدامات این شرکت خواهد بود.

سردار علیرضا صالحی، فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار گفت: برای مبارزه با انشعاب غیرمجاز و قطع آن با همکاران شرکت آبفای همکاری و مساعدت جدی صورت خواهد گرفت.

سردار صالحی، در پایان افزود: برای مساعدت بیشتر با شرکت آبفای تا پایان سالجاری در تمام مراکز نظامی کنتور نصب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز