خبرگزاری کار ایران

درسراسر استان زنجان صورت می گیرد؛

اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۹۸

طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران در کلیه شهرستان‌ها به اجرا در می‌آید.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران از سال ۱۳۹۱ در سطح استان به اجرا در آمده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی درخصوص اهداف این طرح گفت: طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران با هدف ایجاد حساسیت عمومی درباره سوانح جاده‌ای موتورسیکلت، ارتقاء سطح آگاهی و اصلاح الگوی رفتاری موتورسواران، اشاعه فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی در میان موتورسواران، کاهش تدریجی نرخ تصادفات موتورسیکلت و تلفات ناشی از آن، افزایش قابلیت دید وسایل نقلیه و موتورسیکلت و کاهش امکان مواجهه موتورسیکلت و وسایل نقلیه تدوین شده است.

رحمتی همچنین ادامه داد: طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران از سال ۱۳۹۱ در سطح استان به اجرا در آمده است.

در این طرح که با هماهنگی فرمانداری‌ها بخشداری‌ها اجرا می‌شود، ضمن آموزش مباحثایمنی و قوانین و مقررات توسط کار‌شناسان اداره کل، اورژانس و پلیس راه، لوازم ایمنی از قبیل کلاه ایمنی، دستکش مخصوص زمستانی شبرنگدار، کیف کمری شبرنگدار، کیف ابزار و کمکهای اولیه، برچسب شبرنگ و همچنین کتب و بروشورهای آموزشی نیز میان موتورسواران شرکت کننده در طرح توزیع می‌شود.

طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران تاکنون در اکثر شهرهای استان به اجرا در آمده و در آینده نزدیک در شهرهای خرمدره سلطانیه نیز به اجرا در خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز