خبرگزاری کار ایران

در راستای سوال رئیس جمهور در مراسم بازگشایی مدارس در سال‌جاری؛

برگزاری مراسم نمادین آب بان در دبستان شاهد آل یاسین خرم‌دره

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۶۸

دانش آموزان شهرستان خرم‌دره در نامه‌ای به عادل فردوسی‌پور و سعید معروف، خواستار تلاش ایشان برای ترویج مصرف بهینه آب شدند.

دانش آموزان شهرستان خرم‌دره، عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ و سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال را، بعنوان آب‌بان انتخاب کرده و بصورت غیرحضوری، به آن‌ها نشان آب‌بان اهدا کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، در راستای سوال رئیس جمهور محترم در مراسم بازگشایی مدارس در مهر امسال، مراسم نمادین آب‌بان یکشنبه، ۲۷ مهرماه، با حضور مسئولین شهرستان در دبستان شاهد آل یاسین خرم‌دره برگزار شد.

در این مراسم ضمن قرائت سوگند نامه در راستای مصرف آب از سوی دانش آموزان، بازوبند آب بانی به مسئولین شهرستان اهداء شد تا بیش از پیش در گسترش فرهنگ بهینه سازی مصرف آب، تلاش کنند.

همچنین دانش آموزان شهرستان خرم‌دره، عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ و سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال را، بعنوان آب‌بان انتخاب کرده و بصورت غیرحضوری، به آن‌ها نشان آب‌بان اهدا کردند.

دانش آموزان با ارسال نامه نمادین از فردوسی‌پور و معروف، خواستند برای ترویج مصرف بهینه آب تلاش کنند.

افتتاح نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی، اجرای سرود و ارائه طرح‌های پژوهشی با موضوع آب، از دیگر برنامه‌هایی بود که دانش آموزان دبستان شاهد آل یاسین خرم دره اجرا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز