خبرگزاری کار ایران

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در زنجان؛

فاقد سبک‌های نوین خبرنگاری در کشور هستیم

کد خبر : ۲۱۶۳۴۵

تشکل‌های صنفی برمبنای تقویت تشکل‌های رسانه‌ای و صنفی بنا شده است.

محمد رضا صادق، مشاور رسانه ای رئیس جمهور در امور استان‌ها در نشست صمیمی با اصحاب رسانه زنجان گفت: فاقد سبک های نوین خبرنگاری در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا صاد، امروز، چهارشنبه، سی مهر، در جمع خبرنگاران زنجان با اشاره به تشکل های صنفی رسانه ای گفت: این مهم در دولت تدبیر و امید دارای حائز اهمیت بسیاری است.

صادق با بیان اینکه مسئولیت کاستی‌های رسانه ای برعهده مسئولین اجرایی است نه به عهده دولت افزود: تشکل‌های صنفی برمبنای تقویت تشکل‌های رسانه‌ای و صنفی بنا شده است.

مشاور رئیس جمهور در این زمینه، تقویت تشکل‌‌های صنفی خبرنگاران را به عنوان نمایندگان صدیق مردم برشمرد و گفت: دولت توجه ویژه ای در این زمینه دارد.

صادق در ادامه با اشاره به سازمان‌دهی علمی، ‌ صنفی و حرفه‌ای عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: با تقویت تشکل‌های صنفی مسائل ومشکلات این قشر بهتر می تواندجمع بندی و حل شود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید با آموزش‌های علمی در عرصه‌های حرفه ای اخبار امروزی خود را منطبق کنند تا بتوانند از اتفاقات لایه های درونی جامعه اطلاع رسانی کنند.

صادق در ادامه با اشاره به اهمیت تشکل‌های صنفی رسانه ای افزود: امر همگانی کردن بیمه در جامعه برای صنوف مختلف مهم و اساسی است و خبرنگاران باید همانند دیگر اقشار توسط صاحبان رسانه دارای بیمه شوند.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در امور استان‌ها، از ماموریت‌های وزارت ارشاد در این راستا و بیمه تکمیلی بعد از بیمه درمانی خبرنگاران عنوان کرد.

وی در خصوص آموزش‌های تخصصی خبرنگاران نیز تصریح کرد: حرفه خبرنگاری به صورت ذوقی و استعدادی است.

صادق با بیان نکته کلیدی صنف خبرنگاران جامعه گفت: خبرنگاران کشور باید درحوزه های مختلف خود دارای آگاهی های لازم باشند.

وی در زمینه بحثنوآوری در انعکاس اخبار اظهار داشت: در کشور فاقد سبک های نوین ابداعی خبرنگاری هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه از حوزه های نوین خبرنگاری در کشور غفلت شده است، افزود: تفاهم نامه‌ای برای برگزاری کلاس‌های تخصصی دراستان‌ها صورت گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: بیمه خبرنگاران، یکی از مقدمات امنیت شغلی اصحاب رسانه در کشور است.

نمایندگان اصحاب رسانه استان زنجان در زمینه‌های تربیت خبرنگار تخصصی، امنیت شغلی خبرنگاران، برگزاری جشنواره ها و مسابقات رسانه ای و صدور کارت معتبر خبرنگاری تامین مسکن خبرنگاران اظهار نظر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز