خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تشریح کرد:

اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در شش ماهه نخست سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۷۲

رشد و پیشرفت شبکه حمل ونقل جاده‌ای، به‌عنوان زیربنای توسعه از اهداف کلان این اداره کل محسوب می‌شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار تن کالا در استان زنجان جابه‌جا شده است و بیش از ۱۹۸ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، در تشریح عملکرد شش ماهه ابتدای سال جاری با اعلام این مطلب گفت: جابجائی بیش از یک میلیون و یکصد و هفتاد هزار مسافر در شش ماهه ابتدای سال جاری، برنامه ریزی و هماهنگی درخصوص اجرای طرح جابجائی مسافران نوروزی، سفرهای تابستانی، اعزام زائرین مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعزام کاروان‌های راهیان نور، استفاده از اتوبوس‌های جدید VIP، فراخوان اتوبوس‌های اسکانیا به منظور بازبینی و کنترل، یکسان سازی نرخ جابجائی مسافر در مبداء و مقصد را از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل دربخش حمل ونقل کالا در مدت مذکور ذکر کردند.

رحمتی درخصوص عملکرد این اداره کل در بخش کالا گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار تن کالا در استان زنجان جابه‌جا شده است و بیش از ۱۹۸ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

خاک معدنی، سنگ آهن، سیمان، سیلیس، شمش آهن، میلگرد و گندم از عمده کالاهای جابجا شده توسط ناوگان حمل ونقل استان زنجان است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در توسعه گردشگری و توریسم و همچنین حمل ونقل ایمن و روان گفت: در استان زنجان هم اکنون ۱۶ مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی به فعالیت مشغول بوده و به رانندگان و مسافرین عبوری خدمات ارائه می‌دهند.

رحمتی درخصوص عملکرد مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر ۴ دستگاه دوربین کنترل سرعت OCR که در اتوبان زنجان - تبریز فعال است، در ۶ ماهه اول سال ۹۳ تعداد ۲۷۴۸۵ مورد تخلف سرعت غیرمجاز را به همراه تصویر خودرو ثبت شده است که برای اعمال قانون به ناجا ارسال شده است.

همچنین تعداد ۴۶ دستگاه تردد شمار که در تمامی محورهای استان نصب شده است و در شش ماه اول امسال نیز ۴ دستگاه دیگر در حال نصب است که در مدت زمان فوق الذکر به میزان ۵/۳۴ میلیون تردد در محورهای استان را ثبت و رصد کرده است که به طور متوسط ۲۱% وسایل نقلیه سنگین است.

همچنین تکمیل نصب ۷ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای استان به پایان رسیده است که جمعا تعداد ۳۱ دوربین نظارتی در تمامی محورهای استان فعال هستند که این تصاویر برای بررسی شرایط ترافیکی و جوی در اختیار پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی قرار می‌گیرد و با آغاز فصل بارندگی اطلاع رسانی از وضعیت جاده‌های استان زنجان از طریق صداوسیما ی مرکززنجان در بخش‌های مختلف خبری به اطلاع عموم مردم شریف استان زنجان رسانده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز