خبرگزاری کار ایران

در مراسم شب‌های محرم حسینیه اعظم؛

مهدکودک فرشته‌های حسینی، پذیرای کودکان عزاداران است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۸۵

مهد کودک فرشته های، حسینی سال گذشته از شب اول محرم تا شب دهم محرم، میزبان هزار کودک بود که امسال با توجه به هماهنگی انجام شده، ظرفیت پذیرش کودکان افزایش یافته است.

مسول مهد کودک فرشته‌های حسینی، گفت: این مهد کودک در روز عاشورا از ساعت ۸ صبح تا نماز ظهر عاشورا، پذیرای کودکان سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مهد کودک فرشته‌های حسینی یک ساعت قبل از شروع مراسم شب‌های محرم، در محل سفره خانه حسینیه اعظم، پذیرای کودکان عزاداران حسینی است.

مسول مهد کودک فرشته‌های حسینی ساعت پذیرش کودکان را از ساعت ۷ شب تا ساعت ۱۱ شب، پایان مراسم اعلام کرد و افزود: این مهد کودک کودکان سنین ۳ تا ۷ سال را پذیرش می‌کند.

معصومه محمدی به برگزاری تئا‌تر حضرت رقیه(س) با همکاری عوامل اجرایی مهد کودک و کودکان اشاره کرد و یاد آورشد: قصه گویی، نقاشی و کاردستی با محتوای مذهبی از برنامه‌های مهم این مجموعه است و استقبال کودکان از این برنامه‌ها بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به پنجمین سال از فعالیت این مهد به فعالیت ۸ نفر مربی و بیش از ۳۰ نفر همکار در مهد کودک حسینی اشاره و تاکید کرد: مربیان این مهد از مجرب‌ترین مربیان مهدکودک‌های خصوصی شهرستان هستند و از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردارند.

محمدی گفت: مهد کودک فرشته‌های حسینی سال گذشته از شب اول محرم تا شب دهم محرم میزبان هزار کودک بود. که امسال با توجه به هماهنگی انجام شده ظرفیت پذیرش کودکان افزایش یافته است.

مسئول مهدکودک فرشته‌های حسینی در پایان گفت: این مهد کودک در روز عاشورا از ساعت ۸ صبح تا نماز ظهر عاشورا پذیرای کودکان سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز