خبرگزاری کار ایران

۱۳ آبان ماه، همزمان با عاشورای حسینی در زنجان؛

دانش آموزان استان زنجان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۵۳

کمیته دانش آموزی ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در محل سالن غدیر آموزش و پرورش استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: انقلاب اسلامی ما به تاسی از نهضت امام حسین(ع) بود و بدون شک مردم شهیدپرور استان با شرکت پرشور در راهپیمایی این روز، همبستگی و اتحاد خود را در مبارزه با استکبار جهانی نشان خواهند داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضایی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، از آمادگی دانش آموزان و فرهنگیان استان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد و اظهار داشت: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان همگام با سایر اقشار استان با شور حسینی و تاسی از قیام حضرت امام حسین(ع)، پرشور‌تر از سنوات قبل در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.

رضایی افزود: با توجه به تقارن روز دانش آموز با عاشورای حسینی، سعی می‌شود تا برنامه‌های فرهنگی مختلفی متناسب با ایام برگزار شود.

در ادامه این جلسه، سید سعید حسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبا ن ماه مصادف با عاشورای حسینی از چهار راه امیرکبیر آغاز خواهد شد و اقشار مختلف مردم با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

حسینی با اشاره به تقارن ۱۳ آبان و عاشورای حسینی افزود: انقلاب اسلامی ما به تاسی از نهضت امام حسین(ع) بود و بدون شک مردم شهیدپرور استان با شرکت پرشور در راهپیمایی این روز، همبستگی و اتحاد خود را در مبارزه با استکبار جهانی نشان خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز