خبرگزاری کار ایران

در راستای رفاه حال زائران زنجان؛

طرح ذبح نیابتی در حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۳۲

این طرح برای تسهیل در ادای نذر عزاداران حسینی شهر زنجان و سایر نقاط کشور راه اندازی شده است.

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: افراد بعد از واریز مبلغ مورد نظر باید فیش را به شماره تلفن ۳۳۳۲۳۰۳۰ با پیش شماره ۰۲۴ فکس کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد جواد غم پرور امروز با اعلام این خبر، با اشاره به راه اندازی طرح ذبح گوسفندان نذری در این حسینیه اظهار داشت: این طرح برای تسهیل در ادای نذر عزاداران حسینی شهر زنجان و سایر نقاط کشور راه اندازی شده است.

وی واریز مبلغ مورد نظر برای ذبح گوسفند نذری به شماره حساب ۱۳۳۴۲۱۹۲۲۲ نزد بانک ملت به نام حسینیه اعظم را، راهکار مورد نظر برای اجرای طرح نیابتی اعلام کرد و افزود: افراد بعد از واریز مبلغ مورد نظر باید فیش را به شماره تلفن ۳۳۳۲۳۰۳۰ با پیش شماره ۰۲۴ فکس کنند.

رئیس هیت امنای حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: واریز کنندگان مبلغ ذبح نیابتی باید به همراه فیش آدرس دقیق، شماره تلفن به ویژه شماره تلفن همراه خود را فکس کنند.

این مسئول تاکید کرد: علاقمندان به ذبح گوسفندان نذری خود به صورت نیابتی لازم است، جهت اطمینان از واریز وجه و وصول فکس خود، از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۳۲۳۳۰-۰۲۴ از واحد اداری حسینیه اعظم اطمینان کسب کنند.

غمپرور با بیان اینکه طرح ذبح نیابتی نذورات در حسینیه اعظم زنجان از ۲ سال گذشته عملیاتی شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۰ ذبح نیابتی به هنگام حرکت دسته عزاداری روز هشتم حسینیه اعظم اجرا شده است.

وی بیان داشت: صاحبان نذورات گوسفندان نیابتی بلافاصله بعد از ذبح با دریافت پیامک از انجام ذبح نذر خود اطلاع پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز