خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تحقق عدالت آموزشی از اهداف آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، تحقق عدالت آموزشی را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش تدبیر و امید دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز در قالب اردوی راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شده‌اند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کیفیت آموزشی مهم‌ترین اولویت و برنامه آموزش و پرورش استان زنجان در سال تحصیلی جاری است که تمام برنامه‌های دیگر آموزش و پرروش برای تحقق این مهم است.

تمجیدی افزود: تا رسیدن به وضعیت مطلوب راه طولانی در پیش داریم بویژه در بحثکنکور، المپیاد‌ها و سایر شاخص‌های علمی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و امیدوار هستیم تا با مدیریت جهادی در رسیدن به اهداف ترسیم شده موفق باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تحقق عدالت آموزشی را یکی دیگر از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش تدبیر و امید دانسته افزود: باید تلاش کنیم تا همه مدار س ما اعم از مدارس شهری و روستایی، از کیفیت علمی و آموزشی بالاتری بهره‌مند شوند.

تمجیدی مشارکت و همکاری تمام نهاد‌ها و دستگاه‌ها را با آموزش و پرورش ضروری دانسته افزود: با مشارکت فکری و همراهی اولیا با مدرسه، شاهد رشد و توسعه آموزش و پرورش در تمام ابعاد خواهیم بود.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان با اعلام خبر کسب رتبه عالی استان در ارزیابی وزارتی از پروژه مهر گفت: خوشبختانه با تلاش و کوشش معلمان سخت کوش و مدیران اندیشمند مدارس، آموزشگاه‌های استان، شروع خوبی در مهر ماه داشتند.

تمجیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز در قالب اردوی راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شده‌اند.

تمجیدی این اردو‌ها را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم دانسته افزود: این اردو‌ها نقش کلیدی در تقویت روحیه معنوی دانش آموزان دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز