خبرگزاری کار ایران

مسئول ذبح احشام حسینیه اعظم زنجان خبر داد:

فعالیت ۲۸۰ نفر برای ذبح و جمع آوری نذورات ذبح شده حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۵۸

مسئول ذبح احشام حسینیه اعظم زنجان از فعالیت بیش از ۲۸۰ نفر برای ذبح و جمع آوری قربانیان حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

مسئول ذبح احشام حسینیه اعظم زنجان، گفت: همچنین ناظرین این بخش نیز ۲۰ نفر دارای لباس سفید رنگ دارای کارت ویژه معرفی شده از طریق نماینده ولی فقیه در دامپزشکی فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رسول احدی امروز شنبه(۱۰مهر) با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته گروه ذبح حسینیه اعظم زنجان در روز دسته اقدام به ذبح قربانیان بر اساس اصول شرعی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال در بخش ذبح احشام، ۳۰ نفر با لباس متحدالشکل سبزرنگ و دارای کارت ویژه فعالیت خواهند کرد، افزود: همچنین ناظرین این بخش نیز ۲۰ نفر دارای لباس سفید رنگ دارای کارت ویژه معرفی شده از طریق نماینده ولی فقیه در دامپزشکی فعالیت می‌کنند.

مسئول ذبح احشام حسینیه اعظم با اشاره به اینکه امسال ۱۰ نفر با لباس سبز رنگ اقدام به صدور قبض خواهند کرد، توضیح داد: امسال مسئولان جمع آوری لاشه‌های گوسفندان نذری بیش از ۱۲۰ نفر است که با لباس مشکی رنگ و کارت ویژه اقدام به این کار می‌کنند.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه امسال ۶۰ دستگاه خودرو نیز اقدام به جمع آوری لاشه‌های گوسفندان خواهند کرد، اضافه کرد: این خودرو‌ها نیز دارای علامات مخصوص و کارت تردد ویژه هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال با توجه به سردی هوا ذبح گوسفندان از ساعت ۱۲و ۳۰ آغاز خواهد شد، بیان کرد: این امر به منظور تسهیل در تردد عزاداران در زمان دسته صورت می‌گیرد.

احدی مسئول ذبح احشام حسینیه اعظم زنجان در ادامه از مردم خواست: از تحویل گوسفندان به افراد فاقد کارت ویژه حسینیه اعظم خودداری کرده و در صورت امکان احشام نذری خود را به صورت زنده تحویل دهند.

مسئول ذبح احشام حسینیه اعظم زنجان، در پایان، از آمادگی اکیپی در محل فروش احشام حسینیه اعظم زنجان یک روز قبل و دو روز پس از دسته به منظور جمع آوری قربانی‌های مردم مومن استان خبر داد و گفت: این قربانی‌ها با توجه به نیات نذرکنندگان به صورت نیابتی ذبح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز