خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام ابوترابی فرد در زنجان خبرداد؛

طرح حمایت از آمرین به معروف در دستور کار مجلس قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۳۳

اسیدپاشی در اصفهان یک اقدام سازمان یافته تیمی نبوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در راستای حمایت از معروفات و جلوگیری از منکرات، طرح حمایت از آمرین به معرف در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد شامگاه دیروز، جمعه(۹مهر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اسید پاشی در اصفهان قطعا یک اقدام غیر انسانی است که به دست دشمنان دین، ارزش‌های اسلامی و وحدت ملی انجام شده است، افزود: در سفر اخیری که به استان اصفهان داشتم روسای قوای سه گانه کشور به طور جدی برای شناسایی فردی که مرتکب این جنایت شده پیگیر و فعالند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: اسید پاشی در اصفهان یک اقدام سازمان یافته و تیمی نبوده است. ظاهرا یک اقدام از سوی فردی بوده که ضدیت و معاندت با نظام اسلامی و ارزش‌های اسلامی داشته است و لذا شناسایی او زمان بر است و قوای سه گانه شناسایی مجرم و مجرمین در را در دستور کاری خود دارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: گسترش معروف و جلوگیری از رشد منکر در جامعه وظیفه همه است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان یادآورشد: در راستای حمایت از معروفات و جلوگیری از منکرات طرح حمایت از آمرین به معرف در دستور کار مجلس قرار گرفت و تقریبا بندهای آخر خود را طی می‌کند و بعد از تاسوعا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز