خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد زنجان خبر داد:

مراسم عزاداری شب هشتم محرم با حضور دو شهید گمنام در واحد زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۲۹

مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در شب هشتم محرم با حضور دو شهید گمنام در محل مهدیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد زنجان گفت: مراسم عزاداری شب هشتم محرم با حضور دو شهید گمنام در واحد زنجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، نبی لو، سخنران مراسم شب هشتم محرم در بیان ویژگی‌های عاشورا به تبیین شخصیت جوان کربلا حضرت علی اکبر(ع) پرداخت و عنوان کرد، شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان در کربلا یک حادثه و اتفاق نبود بلکه رسالتی بود که امام سوم شیعیان و یارانشان به رخدادهای آن یقین داشتند.

وی اضافه کرد: نگرش جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نشأت گرفته از رسالت عظیم کربلا بود و حقیقت کربلا مارا در دوران جنگ هشت ساله و طوفانهای بعد و قبل از آن در همه عرصه‌ها بر دشمنان پیروز کرد.

در این مراسم دکتر رجائی، رییس واحد زنجان، حجت الاسلام والمسلمین شامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان، محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مجید فرخی، فرماندار زنجان، جمعی از مسئولان و مدیران استان و شهرستان، اساتید، کارکنان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم زنجان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز