خبرگزاری کار ایران

همزمان با ظهر عاشورا صورت گرفت؛

پخت و توزیع ۲۰ هزار غذای نذری حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۷۰

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از پخت و توزیع ۲۰ هزار غذای نذری حسینیه اعظم زنجان همزمان با ظهر عاشورا خبر داد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه غذای نذری نیز در بین عزادارانی که در مسجد حضور داشتند، توزیع شد، اضافه کرد: امسال ۲۰ هزار غذای نذری توسط حسینیه اعظم زنجان پخته شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد جواد غمپرور با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته مراسم باشکوه عزاداری برای امام حسین(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم مداحی و عزاداری بیان کرد: همچنین در این مراسم نماز ظهر عاشورا نیز با حضور خیل عظیمی از مردم برگزار شد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در پایان مراسم، غذای نذری نیز در بین عزادارانی که در مسجد حضور داشتند، توزیع شد، اضافه کرد: امسال ۲۰ هزار غذای نذری توسط حسینیه اعظم زنجان پخته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از این ۲۰ هزار غذای نذری، ۱۵ هزار غذا با هزینه حسینیه اعظم زنجان در دانشگاه زنجان پخته شده است، گفت: ۵ هزار غذای نذری نیز در خود حسینیه اعظم زنجان پخت شد.

وی با اشاره به نحوه توزیع غذاهای نذری، توضیح داد: امسال این غذا‌ها در تمامی‌ بیمارستان‌های شهر زنجان، بهزیستی، سالمندان و بین عزادارانی که در حسینیه اعظم زنجان حضور داشتند، توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز