خبرگزاری کار ایران

در پی انعکاس مطلوب عزاداری‌های محرم در استان زنجان صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان از عملکرد رسانه ملی

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۸۰

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم زنجان از تمام مدیران رسانه ملی و استانی و همه دست اندرکاران و برنامه ریزان و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان در راستا ی پخش عزاداری‌های مردم ولایت مدار زنجان و کشور و تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام قدردانی ویژه کرد.

امام جمعه استان زنجان در نماز جمعه این هفته استان از اقدام پسندیدهٔ صداو سیمای مرکز زنجان در انعکاس عزاداری‌ها واین دلدادگی‌ها قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، آیت اله علی خاتمی، همزمان با برگزاری نماز جمعه دیروز زنجان با اشاره به اهمیت و انعکاس مطلوب عزاداری‌های استان زنجان توسط صدا وسیمای مرکز زنجان، افزود: صدا و سیمای استان در انسجام علقه معنوی و مذهبی مردم و الگوسازی این نوع عزاداری‌ها در سطح کشوری و بین المللی در طی سال‌های گذشته، نقش ارزنده و موثری ایفا کرده و مسئولان باید تلاش کنند که این رویکرد نه تنها تضعیف نشود بلکه روز بروز بر شور و شعورآن افزوده شود.

همچنین حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار از تلاش‌های عوامل و دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز زنجان که مراسم عزاداری مردم استان را پوشش دادند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان، شور و شعور حسینی را در قالب دسته‌های عزاداری به زیبائی به تصویر کشید.

حجت الاسلام نوری، امام جمعه سلطانیه، نیز با تقدیر حضور مردم عاشورایی در مراسم عزاداری حسینی از اقدام شبکه اشراق برای پوشش درخور این عزاداری‌ها قدردانی کرد و گفت: صدا وسیما امسال هم بسیار شایسته، عزاداری مردم استان را به گوش جهانیان رسانید.

حجت الاسلام اصلانی، امام جمعه سجاس، هم حضور پر شور مردم این منطقه را در مراسم عزاداری حسینی و نماز ظهر عاشورا، قابل تحسین خواند و از صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس حضور مردم استان در این مراسم‌ها تشکر کرد.

همچنین حجت الاسلام موسوی، امام جمعه گرماب، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا و قدردانی از حضور مردم در مجالس عزاداری آن حضرت از اقدام پسندیدهٔ صداو سیمای مرکز زنجان در انعکاس این دلدادگی‌ها قدردانی کرد.

حجت الاسلام موسوی نیا، امام جمعه صائین قلعه، نیز با تشکر ازحضور مردم این شهر در عزاداری‌های دههٔ اول محرم از صدا وسیمای مرکز زنجان برای انعکاس شایسته حضور با بصیرت مردم استان در این عزاداری‌ها قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز