خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی زاده درجمع دانشجویان زنجان تاکید کرد:

مشکل هسته ای بودن ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۱۱

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, گفت: هواپیمای هرمس متعلق به رژیم جعلی اسرائیل هواپیمای جاسوسی از نوع پنهان کار بوده است که شرایط کشف این نوع هواپیماها بسیار سخت است.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, گفت: ایران در حال حاضر جزیره ثبات محسوب می شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, سردار سرتیپ پاسدار, امیر علی حاجی زاده امروز سه شنبه(۲۰آبان) در جمع دانشجویان زنجان, با بیان اینکه با ابزارهای معمولی این نوع هواپیماها قابل کشف نیست، افزود: با کار ابتکاری این هواپیما کشف شد.


این مسئول با اشاره به اینکه تحریم ها در روند ساخت موشک ها تاثیرگذار نبوده است، افزود: از روز اول در بخش تهاجمی تحریم بوده ایم و با این وجود همه ایده ها تبدیل به محصول می شود.


فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آر کیوی آمریکا باز شد و برای کارتحقیقی استفاده شد و آر کیوی جدید ایرانی است و هنوز پرواز داده نشده است و کاملا بومی است و کار تولید انبوه آغاز شده است.


سردار حاجی زاده با بیان اینکه آمریکایی ها تشنه مذاکره هستند، افزود: در حال حاضر دموکرات ها به نتیجه مذاکرات نیازمندند.

وی با بیان اینکه مشکل آنها با ما در خصوص انقلاب، فلسطین و حزب الله است، افزود: مشکل هسته ای بودن ایران نیست.
این مسئول با اشاره به توان موشکی و مقابله ای سپاه اظهار داشت: همین که دشمن خفه شده و جرات تعرض ندارد نشان از توانمندی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایران کشور امنی است، افزود: ایران در حال حاضر جزیره ثبات محسوب می شود.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه در همه شرایط ایران توانمند است، افزود: کمک مستشاری ما به عراق وضعیت آنها را تغییر داده است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در بخش نظامی وضعیت خوب است، افزود: اگر در عرصه اقتصادی و دیگر عرصه ها نیز وضعیت مطلوبتر شود، برای نظام بهتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز