خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای خدابنده:

۲ کیلومتر اصلاح شبکه با مشارکت مردمی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۱۹

مدیر امور آبفای خدابنده گفت: در ۷ ماهه نخست امسال ۲ کیلومتر اصلاح شبکه و تعویض ۲۸۳ فقره انشعابات فرسوده با مشارکت مردمی انجام شده است.

مدیر امور آبفای خدابنده گفت:: این شرکت برای رفع افت فشار در مناطقی از شهر خدابنده اقدام به نصب فشار شکن نموده که فشار شبکه مساکن مهر و بلوار چمران و خلیج فارس را تعدیل می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید جواد موسوی زواجری مدیر امور آبفای خدابنده با اشاره به مطلب فوق افزود: ۴ کیلومتر اصلاح شبکه ۸۰۰ فقره تعویض انشعابات فرسوده در برنامه آتی این امور در امسال است.

موسوی به سرانه مصرف مشترکین اشاره کرد و گفت: سرانه مصرف هر نفر در شبانه روز ۲۲۰ لیتر بوده که این رقم نسبت به میانگین کشوری بالا است.

مدیر امور آبفای خدابنده تصریح کرد: این شرکت برای رفع افت فشار در مناطقی از شهر خدابنده اقدام به نصب فشار شکن نموده که فشار شبکه مساکن مهر و بلوار چمران و خلیج فارس را تعدیل می‌کند.

وی ضمن اشاره به تولید آب شرب خاطر نشان کرد: آب تولیدی این امور در ۷ ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۹۵۰ هزار متر مکعب است که از این میزان تولید بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار متر مکعب توسط مشترکین مصرف می‌شود.

موسوی با اشاره به کمبود آب شرب گفت: جهت جبران کمبود آب در سطح شهر درخواست حفر یک حلقه چاه جدید و یک حلقه چاه رزرو کرده‌ایم.

وی به حجم مخازن موجود اشاره کرد و گفت: ۲ باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۷ هزار متر مکعبی که برای ذخیره نیاز آبی شهر خدابنده کافی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز