خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم افتتاح سیمان خمسه:

سیمان خمسه به عنوان مدل سندیکایی برای بانک‌ها مورد توجه بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۲۸

استاندار زنجان، گفت: استان زنجان به لحاظ جایگاه صنعتی دارای رتبه ۱۵ ودر بخش معدن دارای رتبه ۱۱کشوری است.

استاندار زنجان، گفت: طی یک سال گذشته با بازنگری در برنامه‌های توسعه صنعتی و در نظر گرفتن ملاحظات زیست‌محیطی به توان ارزش‌آفرینی و خلق ثروت در حوزه صنعت توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، در مراسم افتتاح فاز نخست کارخانه سیمان خمسه با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت در اظهار داشت: استان زنجان به لحاظ جایگاه صنعتی رتبه ۱۵ کشور و در بخش معدن رتبه ۱۱ کشوری را دارد.

وی کارخانه سیمان خمسه را به عنوان بزرگ‌ترین واحد صنایع و معدنی استان زنجان عنوان کرد و اظهار کرد: طی یکسال گذشته با بازنگری در برنامه‌های توسعه صنعتی و در نظر گرفتن ملاحظات زیست‌محیطی به توان ارزش‌آفرینی و خلق ثروت در حوزه صنعت توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد تاکید قرار دارد و با توجه به این واحد‌ها قدم‌های بزرگی در حوزه اشتغال نیروی کار جوان و همچنین توسعه استان برداشته می‌شود.

انصاری ادامه داد: این استان می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و پیشینه قوی در حوزه صنایع برق و توانمندی نیروی انسانی به عنوان قطب صنایع الکترونیک، it و برق کشور تبدیل شود.

استاندار زنجان گفت: کارخانه سیمان خمسه به صورت سهامی عام و با سرمایه گذاری اولیه مردم شکل گرفته و این امر موید آن است که با سرمایه‌های خرد مردم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

انصاری اضافه کرد: مجموعه سیمان خمسه به عنوان مدل سندیکایی برای بانک‌ها مورد توجه بوده است.

لازم به ذکر است افتتاح شرکت سیمان خمسه در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار، اشتغالزایی ۳۰۰ نفر و سرمایه گذاری به صورت ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه اولیه، ۲۴/۵ میلیون یورو و صندوق ذخیره ارزی و ۷۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز