خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با ابتکارتاکید کرد:

عزم ملی برای حل مشکلات محیط زیست ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۳۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به حساسیت مقوله محیط زیست، عزم ملی را لازمه مقابله با مشکلات این حوزه عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: باید آژیر خطر استفاده نادرست از محیط زیست به صدا درآید و مسئولان نیز باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، امروز(۲۶ آبان) در دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار کرد: محیط زیست یک مساله انسانی است و به جهت نیاز همه مردم به این پدیده طبیعی باید در حفظ و نگهداری از آن کوشا بود.

این مقام مسئول عزم ملی را لازمه مقابله با این مشکلات عنوان کرد و افزود: نتایج استفاده نادرست از محیط زیست در دراز مدت نماینگر می‌شود.

نمیانده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه گروهی به بهانه توسعه صنعتی دست به تخریب محیط زیست می‌زنند، ادامه داد: برای حل مشکلات مربوط به محیط زیست باید همراهی و همکاری وجود داشته باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه دفع زباله‌ها به صورت اصولی انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصرف پلاستک و زباله‌های مربوط به این ماده در روستا‌ها بیشتر از شهر‌ها ست.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات محیط زیست باید اقداماتی انجام شود، افزود: باید آژیر خطر استفاده نادرست از محیط زیست به صدا درآید و مسئولان نیز باید پاسخگو باشند.

امام جمعه زنجان در پایان به آب و هوای مناسب استان زنجان اشاره کرد و افزود: می‌توان از تجربیات کشورهای دیگر برای استفاده بهینه از محیط زیست بهره‌مند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز