خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان:

اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۴۶

طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران در کلیه شهرستان‌های استان زنجان به اجرا در آمد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: با اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران در شهرستان خرمدره، این طرح در کلیه شهرستان‌های استان به اجرا درآمد و از ابتدای اجرای طرح مذکور بیش از ۳۰۰۰ کلاه ایمنی موتور سواری و برچسب شبرنگ و بیش از ۱۰۰۰ هزار عدد دستکش مخصوص موتورسواری و کیف کمری شبرنگ دار و همچنین بروشورهای آموزشی موتورسواران توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران در هنگام تردد از جاده‌ها، ارتقاء آگاهی آنان به قوانین رانندگی با این وسیله نقلیه و جلوگیری از افزایش تلفات جانی موتورسواران در هنگام بروز سوانح جاده‌ای است.

رحمتی با بیان اینکه آمار متوفیات موتورسواران به ترتیب در شهرستان زنجان – ابهر و خدابنده بیشتر از سایر شهرستانهای استان زنجان است، افزود: نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی و پایبندی به مقررات یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دهه ایمنی اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران در شهرستان خرمدره، این طرح در کلیه شهرستانهای استان به اجرا درآمد و از ابتدای اجرای طرح مذکور بیش از ۳۰۰۰ کلاه ایمنی موتور سواری و برچسب شبرنگ و بیش از ۱۰۰۰ هزار عدد دستکش مخصوص موتورسواری و کیف کمری شبرنگ دار و همچنین بروشورهای آموزشی موتورسواران توزیع شده است.

این مراسم باحضور شیخی فرماندارخرمدره، سرهنگ شیرمحمدی ریاست قرارگاه پلیس راه استان وهمچنین جمعی ازمدیران ومسولین شهرستان خرمدره برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز