خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان:

باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی مناسب داشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۱۰

ملت ایران همیشه در صحنه نظام اسلامی، گوش به فرمان ولایت هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان، گفت: به برکت وجود ولایت در جامعه، نظام اسلامی به پیشرفت‌های مطلوبی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، امروز، چهارشنبه،(۲۸آبان) در همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت استان زنجان، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف حضور درخشانی داشته و تا کنون موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به عهد و پیمان خود عمل کردند، افزود: رزمندگان به این شعار که تا آخرین خون خود راه اسلام را ادامه می‌دهیم، عمل کردند.

این مسئول با بیان اینکه ما نیز از ولایت، خون شهدا و راه اسلام پاسداری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به برکت وجود ولایت در جامعه نظام اسلامی به پیشرفت‌های مطلوبی دست یافته است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دیروز در جبهه سخت رزمندگان می‌جنگیدند، خاطرنشان کرد: امروز هم رزمندگان اسلام در جبهه‌های رسانه و بسیج راه شهدا را ادامه می‌دهند.

سردار کرمی با بیان اینکه در گذشته با جنگ دشمنان تسلط خود را به کشور‌ها تحمیل می‌کردند، افزود: امروز شیوه تغییر یافته و ابرقدرت‌ها با جنگ نرم تلاش می‌کنند، اراده خود را به ملت‌ها تحمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اعتقاد و باور دینی ملت‌ها را نشانه رفته‌اند، یادآور شد: دشمن با استفاده از ماهواره، اینترنت، مطبوعات و رسانه‌ها از جمله ۱۸ هزار کانال تلویزیونی فعال، ۱۶۵ شبکه فارسی زبان علیه نظام اسلامی فعال می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه جنگ تمام عیار و پیچیده‌ای را دشمن علیه نظام اسلامی آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: اختلاف افکنی در بین ملت و قومیت‌ها از برنامه‌های دشمنان است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اهانت به اسلام و اعتقادات ملت‌ها از توطئه‌های دشمنان است، تصریح کرد: باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برنامه ریزی مناسب داشت.

وی با بیان اینکه امروز هم در این جبهه باید با ابزار لازم به مقابله با توطئه‌های دشمنان پرداخت، افزود: ملت ایران همیشه در صحنه نظام اسلامی گوش به فرمان ولایت هستند.

این مسئول در استان زنجان، گفت: ملت ایران در ۳۵ سال گذشته ثابت کرده‌اند که گوش به فرمان ولایت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز