خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته داوران بوکس استان زنجان خبر داد:

بوکسورهای استان زنجان در راه ۲۴ امین دوره مسابقات قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۱۰

امیرحسین صالحی زنجانی، داور ملی بوکس زنجان از سوی فدراسیون این رشته ورزشی به منظور قضاوت به بیست و چهارمین دوره مسابقات بوکس قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی که در لرستان برگزار می‌شود، دعوت شد.

مسئول کمیته داوران بوکس استان زنجان، گفت: این مسابقات در ده وزن و سه راند با قوانین جدید فدراسیون جهانی بوکس بدون کلاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیرحسین صالحی زنجانی، امروز، چهارشنبه،(۲۸آبان) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به قضاوت بیست و چهارمین دوره مسابقات بوکس قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی که در لرستان برگزار می‌شود، اظ‌هار داشت: وی جهت قضاوت به مسابقات بوکس قهرمان کشوری به لرستان دعوت شده است.

صالحی زنجانی با بیان اینکه از سوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران جهت داوری در این رقابت به این قضاوت دعوت شده است، افزود: بوکسورهای شرکت کننده در این مسابقات از ۳۰ آبان ماه جاری به مدت پنج روز و در شهرستان «بروجرد» از توابع استان لرستان به مصاف هم می‌روند.

داور ملی بوکس و ورزشکار زنجانی، با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات از ۲۹ آبان ماه لغایت ۴آذر ماه سال جاری در استان لرستان و در شهرستان بروجرد، تصریح کرد: این مسابقات در ده وزن و سه راند با قوانین جدید فدراسیون جهانی بوکس بدون کلاه برگزار خواهد شد.

این داور ملی بوکس ایران در خصوص برگزاری این مسابقات مهم و حساس، گفت: این مسابقه، تحت عنوان بزرگداشت مرحوم استاد بهرام پشت پناه انجام خواهد شد.

وی، همچنین در بخشی از سخنان خود، با اشاره به ترکیب تیم ۴نفره بوکسورهای استان زنجان به همراه مربی و سرپرست خود، اظهار کرد: با توجه به آنالیز صورت گرفته از سوی کمیته داوران فدراسیون بوکس کشور، داورانی که از استحقاق بیشتری برای قضاوت برخوردار باشند، برای امر قضاوت به این رقابت‌ها دعوت می‌شوند.

صالحی زنجانی، با بیان اینکه تیم زنجان از یک ماه پیش اردوهای خود را با تیم اردبیل و یک اردوی ۲ روزه در تهران برای آمادگی بیشتر شروع کرده است، افزود: در پایان این اردوهای آمادگی تیم انتخابی بزرگسالان استان زنجان درخانه بوکس «شهید چمران» زنجان نفرات بر‌تر را برای شرکت در این مسابقه انتخاب کرده است.

وی، دراین زمینه خاطر نشان شد: این رقابت‌ها در ۱۰ وزن و سه راند سه دقیقه‌ای با یک دقیقه استراحت و بدون کلاه برابر با قوانین جدید فدراسیون جهانی بوکس برگزار خواهد شد، که در صورت صلاحدید کمیته فنی فدراسیون این نفرات به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

داور ملی بوکس در ادامه این گفتگو یاد آور شد: نفرات انتخابی بر‌تر شرکت کننده در این دوره از مسابقات، آقایان رضا مقامی، محمد کمالی از شهرستان خرمدره و جعفر قاسمی و مسعود حیدری از زنجان هستند که عنوان منتخبین بر‌تر را برای شرکت دراین مسابقه به مربیگری امیر حسین صالحی زنجانی دراین مسابقه حضور خواهند داشت.

صالحی زنجانی، با اشاره به تدابیر اتخاذی رئیس هیئت بوکس استان زنجان و حمایت و تنظیم برنامه‌های اردویی این مسابقات کشوری توسط «امیر بری»، دبیر هیئت بوکس زنجان، اظهار امیدواری کرد: که دراین دوره از مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسال کشوری با توجه به عملکرد مطلوب این تیم شاهد کسب برتری این تیم برای کسب مدال باشیم.

مسوول کمیته داوران بوکس و مسئول برگزاری مسابقات هیات بوکس زنجان، دراین خصوص تاکید کرد: تیم منتخب بوکس اعزامی زنجان را «علی اجاقلو و امیرحسین صالحی زنجانی» به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات بوکس هدایت و همراهی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز