خبرگزاری کار ایران

طی روزهای آینده صورت می‌گیرد؛

جمعه بازار به محل جدید بازار روز زنجان انتقال می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۰۴

جمعه بازار از این هفته به محل جدید بازار روز زنجان واقع در انتهای خیابان نرگس انتقال می‌یابد.

از شهروندان درخواست شده است برای ساماندهی و خدمات رسانی بهینه در این خصوص شهرداری را یاری کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، بازار روز جدید الحداثدر زمینی به مساحت۹ هزار ۵۰۰ مترمربع در انتهای بلوار نرگس ضلع شمالی کوی فرهنگ با احداثبلوار ۴۵ متری بین پلاک‌های مجاور تکمیل و احداثشده است.

زیرسازی، جدول گذاری، بتن ریزی، حفرچاه فاضلاب، نصب سرویس بهداشتی، کانکس مدیریتی، فنس کشی، خط کشی غرفه‌ها، شن‌ریزی معابر، نصب درب‌های کنترل ورود و خروج، لوله کشی آب و برق رسانی و نصب برج‌های نوری انجام شده است.

سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری زنجان اعلام کرد: با توجه به اینکه آماده سازی بازار روز جدید تکمیل و قابل بهره برداری شده است، به اطلاع عموم شهروندان، مراجعان و کسبه و دستفروشان فعال در جمعه بازار و دوشنبه بازار واقع در حاشیه کمربندی شمالی ۲۲ بهمن(می‌دان روزبه و مصلی) می‌رساند از روز جمعه مورخه ۷ آذرماه محل‌های فعلی تعطیل و به بازار روز جدید انتقال می‌یابد و هرگونه تجمع و فعالیت در کمربندی شمالی ممنوع است.

این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده است برای ساماندهی و خدمات رسانی بهینه در این خصوص شهرداری را یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز