خبرگزاری کار ایران

مدیر موسسه قرآنی دارالقرآن کریم زنجان خبرداد:

دوره آموزشی خبرنگار قرآنی در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۸۰

مدیر موسسه قرآنی دارالقرآن کریم زنجان از برگزاری دوره آموزشی خبرنگار قرآنی در این موسسه خبر داد.

مدیر موسسه قرآنی دارالقرآن کریم زنجان, گفت: علاقمندان به شرکت در دوره خبرنگار قرآنی می توانند تا(۱۰آذر) از طریق آدرس www. mdqz. ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ولی اله رحیمی، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تربیت خبرنگار قرآنی توانمند و کارآمد جهت فعالیت در فضای رسانه های جمعی، جراید، نشریات و فضای مجازی، دوره آموزشی خبرنگار قرآنی به مدت ۳۲ ساعت آموزش حضوری در این موسسه برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در راستای فعالیت های فرهنگی قرآنی به صورت سراسری در کشور اجرا می شود، ادامه داد: اولین برنامه این سیاست، اجرای دوره تربیت معلم قرآنی است که در استان زنجان با حضور ۲۵ خواهر و ۲۴ برادر برگزار شد.

رحیمی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در دوره خبرنگار قرآنی می توانند تا(۱۰آذر) از طریق آدرس www. mdqz. ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته مدیر دارالقرآن کریم زنجان، پیوند فضای رسانه و قرآن، هم افزایی توان نیروهای متخصص و متعهد حوزه قرآن و خبرنگاران، تقویت الگوی اسلامی، ایرانی خبر و رسانه در میان خبرنگاران، واکسینه کردن محیط های رسانه ای از رفتارها، الگوها و هجمه های بنگاه های خبر پراکنی غربی، انس و ارتباط مستمر با خبرنگاران، انعکاس و انتشار خبرهای قرآنی در رسانه های جمعی، آشنایی با شاخصه ها، مبانی و مصادیق رسانه قرآنی از دیگر اهداف برپایی این دوره آموزشی است.

وی همچنین در پایان به طرح تربیت معلم قرآنی اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی که به مدت یک سال در این موسسه دایر خواهد بود، شرکت کنندگان(۱۳ آذر) در دوره آموزشی روانشناسی یادگیری شرکت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز