خبرگزاری کار ایران

طی ۷ ماه گذشته در آبفای ابهر محقق شد؛

واگذاری بیش از ۶۰۰ فقره انشعاب آب در امور آبفای ابهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۸۰

مدیر امورآبفای شهرستان ابهر, گفت: هم اکنون ۳۴ هزار انشعاب در امور آبفای ابهر وجود دارد و بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ کنتور معیوب شناسایی و ۷۰۰ فقره از آنها نیز تعویض شده است.

مدیر امورآبفای شهرستان ابهر, گفت:: در این بازه زمانی یک هزار و ۱۳۰ فقره از حوادثدراین امور توسط اکیپ های عملیاتی مرتفع شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان, اسماعیل خلجی, مدیر امورآبفای شهرستان ابهر امروز(۹آذر) با اعلام این خبر از واگذاری ۶۵۶ فقره انشعاب آب شرب و ۲۲۷ فقره انشعاب فاضلاب در ۷ ماه گذشته سال جاری در این امور خبر داد.

وی به لزوم شناسایی انشعابات غیرمجاز تاکید کرد و گفت: در این بازه زمانی ۱۸۰ فقره انشعاب غیرمجاز در این امور شناسایی شده و ۵۵ فقره از این انشعابات به مجاز تبدیل شده است.

مدیر امورآبفای ابهر به تعداد انشعابات این امور اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۳۴ هزار انشعاب در امور آبفای ابهر وجود دارد و بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ کنتور معیوب شناسایی و ۷۰۰ فقره از آنها نیز تعویض شده است.

خلجی میزان آب تولیدی در ۷ ماهه نخست سال را ۵ میلیون و ۴۸۵ هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: از این میزان بیش از ۳ میلیون و ۸۱۸ هزارمترمکعب به فروش رفته است.

وی به میزان آب به حساب نیامده اشاره کرد و گفت: به دلیل فرسودگی شبکه و وجود انشعابات غیرمجازحدود ۳۰ درصد از آب تولیدی پرت می شود.

خلجی ضمن اشاره به کمبود نیاز آبی ابهر خاطر نشان کرد: هم اکنون در این امور۱۵ حلقه چاه در مدارتولید است که میزان کل آبدهی چاهها ۳۱۰ لیتر در ثانیه می باشد و همچنین ۳ حلقه چاه نیز به علت کاهش آبدهی از مدار تولید خارج و ۳ حلقه چاه جایگزین حفر و تجهیز شده که با این حال حدود ۶۰ لیتر در ثانیه کمبود وجود دارد.

مدیر امورآبفای ابهر از لوله گذاری یک هزار و ۵۳۳ متر در این ۷ ماه خبر داد.

خلجی به انجام عملیات رفع حوادثدرکمترین زمان ممکن در این امور اشاره کرد وافزود: در این بازه زمانی یک هزار و ۱۳۰ فقره از حوادثدراین امور توسط اکیپ های عملیاتی مرتفع شده است.

شایان ذکر است ۵۵۹ فقره آزمایشات میکروبی و ۵۱ فقره آزمایشات شیمیایی نیز در این امور جهت پایش کیفیت آب شرب انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز