خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق شعار سال جاری انجام گرفت؛

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در پیام نور ابهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۳۶

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان, گفت: کرسی آزاد اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور مرکز ابهر برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان, گفت: پخش کلیپ واجب فراموش شده از بیانات مقام معظم رهبری، تجلیل از برندگان مسابقه فرهنگی هفته بسیج از دیگر برنامه های جانبی کرسی آزاداندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور مرکز ابهر بود.

به گزارش ایلنا از زنجان در این کرسی آزاداندیشی که در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) مرکز ابهر برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عطوفی به عنوان کارشناس، مطالبی را در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد.

در ادامه دانشجویان مخالف و موافق با ثبت نام قبلی، پشت تریبون حاضر و دیدگاه خود را در رابطه با موضوع کرسی بیان کردند.

در این برنامه همچنین کارشناس این برنامه به جمع بندی بحثپرداخته و در تایید و رد نظرات موافقان و مخالفان امر به معروف و نهی از منکر صحبت کرد.

در این کرسی آزاداندیشی کلیپی از مصاحبه شهید علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر نیز پخش شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان, گفت: خیرمقدم گویی محمدی معاونت دانشگاه، پخش کلیپ واجب فراموش شده از بیانات مقام معظم رهبری، تجلیل از برندگان مسابقه فرهنگی هفته بسیج از دیگر برنامه های جانبی کرسی آزاداندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور مرکز ابهر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز