خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفار شهرستان ابهر:

واگذاری ۱۶۴ انشعاب جدید آب در روستاهای شهرستان ابهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۳۱

مدیر امور آبفار شهرستان ابهر گفت: ۱۶۴ انشعاب آب در ۶ ماهه نخست سال جاری به مشترکین روستایی واگذار شد.

مدیر امور آبفار شهرستان ابهر, گفت: در این مدت زمان تعداد ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی این شهرستان شناسایی و توسط همکاران به انشعاب مجاز تبدیل گردیده و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی خانمحمدی, امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با واگذاری ۱۶۴ انشعاب آب در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد انشعابات واگذار شده این اداره تاکنون به ۷ هزار و ۷۰۵ فقره انشعاب رسیده است.

وی افزود: در این مدت زمان تعداد ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی این شهرستان شناسایی و توسط همکاران به انشعاب مجاز تبدیل گردیده و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۳۰۴ فقره کنتور در سطح روستاهای ابهر خراب می باشد، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیون ریال در جهت تعویض کنتورهای معیوب مشترکین روستایی مورد نیاز است.

خانمحمدی خاطر نشان ساخت: در نیمه اول سال جاری ۲۲۱ فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی شهرستان ابهر در جهت شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف مورد تعویض قرار گرفت.

مدیر امور آبفار شهرستان ابهر همچنین تعداد طرح های نیمه تمام امور آبفار شهرستان ابهر را ۸ پروژه برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز