خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده خبر داد:

مراکز نگهداری معلولین خدابنده میزبان مسئولین شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۰۷

به مناسبت هفته معلولین مسئولین شهرستان خدابنده از مراکز نگهداری معلولین تحت نظارت بهزیستی بازدید کردند.

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: مراکز بهزیستی می تواند در ارائه خدمات مطلوب به معلولین مثمر ثمر باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده, عصمت نصیری قیداری امروز سه شنبه با اعلام این خبر, گفت: در این دیدار که به پاس داشت هفته معلولین انجام شد.

رئیس آموزش و پرورش، هلال احمر، بانک توسعه تعاون، رئیس اداره تعاون، فرمانده سپاه، رئیس جهادکشاورزی و جمعی از خیرین حضور داشتند.

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده افزود: حضور خیرین و مشارکت آنها در اداره وی با اشاره به نگهداری۱۵۸معلول در مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان خدابنده اظهار داشت: در حال حاضر۴ مرکز در این شهرستان فعال هستند که از بهزیستی یارانه دریافت می نمایند.

وی مشارکت خانواده ها در هزینه های نگهداری معلولین را بسیار ناچیز عنوان نمود و ابراز داشت: پرداخت یارانه از سوی بهزیستی تنها تأمین کننده مخارج این مراکز است و مشارکت های مردمی در این زمینه باید تقویت گردد.

وی خاطر نشان کرد در حال حاضر به ازای نگهداری هر معلول مبلغ ۲میلیون و ۸۵۰هزار ریال بصورت ماهانه توسط بهزیستی به مراکز پرداخت می گردد که در صورت افزایش خدمات و کیفیت مراکز این یارانه ها افزایش می یابد.

گفتنی است مراکز تحت نظارت بهزیستی بر حسب نوع خدمات، کیفیت ارائه خدمات فضا، کادر خدماتی، آموزشی و… بصورت سالانه درجه بندی می گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز