خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش:

کسب عنوان برتر در زمینه پژوهش، توسط شرکت آبفای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۷۸

شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، عنوان دستگاه برتر در خصوص " جذب و هدایت مناسب اعتبارات پژوهشی و استقرار فرآیند منسجم، مدون و علمی انجام پژوهش در ساختار سازمانی " را در بین سایر دستگاه‌ها کسب کرد.

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان از جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، به دلیل کسب این عنوان با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، در مراسم گرامیداشت هفتهٔ پژوهش که در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به دلیل جذب حداکثری اعتبارات پژوهشی، تعریف اصولی فرآیند پژوهش در ساختار شرکت، عقد تفاهم نامه همکاری و قرارداد پژوهشی با تمام دانشگاه‌های استان زنجان، برگزاری جلسات منظم با دانشگاه‌ها، چاپ مقالات مختلف توسط کارکنان شرکت و تعریف پروژه‌های کاربردی، رتبهٔ نخست پژوهش را در بین تمام دستگاه‌های اجرایی استان زنجان کسب کرد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان از جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به دلیل کسب این عنوان با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

در قسمتی از این لوح آمده است: این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن شرکت تبریک عرض نموده و به منظور قدردانی از تلاش‌هایتان لوح تقدیری در هفته پژوهش سال ۱۳۹۳ تقدیم حضورتان می‌شود.

امیداست با استمرار تلاش و تکاپو در سال مسمی به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید، رضایت مردم و ایجاد آرامش در نظام جمهوری اسلامی ایران شوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز