خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بهره برداری از پاسگاه پلیس راه محور دندی - زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۸۰

پاسگاه پلیس راه محور دندی – زنجان با حضور معاون استاندار و معاونت برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین جمعی از مدیران و مسئولین استان به بهره برداری رسید.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: در آینده نزدیک پاسگاه محور ابهر – تاکستان نیز به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این پاسگاه، تعداد پاسگاه‌های پلیس راه استان به ۸ پاسگاه خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان، امروز چهارشنبه(۱۹آذر) آدم‌نژاد، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در مراسم بهره برداری از پاسگاه، پلیس راه محور دندی – زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان و همکاران محترم این اداره کل گفت: عوامل عمده تصادفات را می‌توان به سه بخش تقسیم کرد: ۱. نیروی انسانی ۲. وسیله نقلیه ۳. جاده
که در بخش نیروی انسانی نقش آموزش بسیار مهم بوده و در بخش جاده نیز سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کلیه راههای شریانی کشور را به دوربین نظارت تصویری و دوربین ثبت تخلفات مجهز خواهد نمود که تاکنون بدینوسیله موفق به کاهش سرعت به ۷ کیلومتر شده‌ایم.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با اعلام این خبر که پاسگاههای پلیس راه در آینده بصورت پیش ساخته مسلح احداثخواهد شد، اظهار امیدواری کرد با احداثپاسگاه پلیس راه وضعیت ایمنی در محورهای مواصلاتی کشور بهتر شود.

علی رحمتی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در این مراسم گفت: مساحت عرصه پاسگاه پلیس راه دندی – زنجان بیش از ۴۰ هزار و ۸۰ متر مربع می‌باشد و مساحت اعیان ۴۳۶ متر مربع است.

وی گفت: ۱۴ میلیارد و ششصد میلیون ریال اعتبار برای احداثاین پاسگاه هزینه شده است.

این پاسگاه دارای اناق فرماندهی، دفتر اداری، اتاق افسر نگهبان، دفتر ثبت تصادفات، اتاق مونیتورینگ، آسایشگاه افسران، آسایشگاه وظیفه، اتاق استراحت، انبار، نمازخانه، اسلحه خانه، سرویسهای بهداشتی، حمام و آشپزخانه است.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان افزود: ۷ میلیارد و ششصد میلیون ریال اعتبار نیز جهت دیوار کشی، فنس کشی، اجرای نمای بیرونی، زیرسازی، آسفالت محوطه داخلی و خارجی هزینه شده است.

رحمتی تصریح کرد: در آینده نزدیک پاسگاه محور ابهر – تاکستان نیز به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این پاسگاه، تعداد پاسگاه‌های پلیس راه استان به ۸ پاسگاه خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز