خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش منطقه یک کشور در زنجان تاکید کرد:

لزوم نیازمندی بازنگری شیوه تخصیص عوامل اجرایی در مدارس ابتدایی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۹۸

با توجه به تغییرات به عمل آمده درسیستم آموزشی و روش‌های مدیریتی، درجه بندی تخصیص عوامل اجرایی به مدارس ابتدایی نیازمند بازنگری است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان ابتدایی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم از ۶۵ درصد کل نیرو‌ها به ۴۰درصد رسیده است وبه عبارتی ۲۵درصد معلمان این دوره ارتقاء مدرک تحصیلی یافته‌اند که قطعا در بهبود فرایند تعلیم وتربیت موثر ومفید خواهد بود.

.
به گزارش خبرنگار ایلناا ز زنجان، محمد دیمه ور، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش امروز چهارشنبه(۱۹آذر) در زنجان، با اشاره به ضرورت آشنایی مدیران با تغییرات کتب درسی و رویکردهای جدید آموزشی گفت: باید زمینه‌ای را فراهم کنیم که مدیران مدارس ابتدایی بتوانند در دوره‌های ضمن خدمت، کتب جدید التالیف شرکت کنند و با رویکردهای جدید آموزش وپرورش بیش از پیش آشنا شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت ایجاد توازن دردوره ابتدایی گفت: در حال حاضر ۶۵درصد معلمان دوره ابتدایی را نیروهای خواهر تشکیل می‌دهند که باید با برنامه ریزی در پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توازن مطلوبی را در این زمینه ایجاد کنیم.

دیمه‌ور افزود: دستورالعمل ساماندهی باید دارای یک روح واحد باشد. همچنین باید از ظرفیت بسته حمایتی در دستورالعمل ساماندهی استفاده شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به ارتقاء مدرک تحصیلی معلمان دوره ابتدایی گفت: معلمان ابتدایی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم از۶۵ درصد کل نیرو‌ها به ۴۰درصد رسیده است وبه عبارتی ۲۵درصد معلمان این دوره ارتقاء مدرک تحصیلی یافته‌اند که قطعا در بهبود فرایند تعلیم وتربیت موثر ومفید خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز