خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد:

مجوز تاسیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اخذ شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۷۷

طی سال جاری، مجوز و موافقت اصولی تاسیس مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه اخذ شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از اقدام به تاسیس شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، دکتر یداله رجائی، امروز، یکشنبه،(۲۳آذر) با اعلام این خبر اظهار داشت: اخذ مجوز و موافقت اصولی تاسیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاداسلامی واحد زنجان یکی از مهمترین دستاوردهای پژوهشی آن طی سال پژوهشی گذشته است.

رجایی تصریح کرد: بر اساس مجوز صادره مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در زمینه استقرار شرکت ها و واحدهای فناور با زمینه شناسایی، استخراج و فرآوری کانی‌های فلزی و غیرفلزی این استان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در این مرکز رشد سایر هسته ها و واحدهای فناور در زمینه‌های دیگر نیز امکان گذراندن دوره پیش رشد و رشد را در ساختمان جدید مرکز رشد دانشگاه واقع در سایت امام خمینی(ره) خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از اقدام به تاسیس شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: در راستای تجاری سازی و کاربردی کردن یافته های علمی و پژوهشی و به منظور عملیاتی کردن راهبردهای اقتصاد دانش بنیان، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اقدام به تاسیس پنج فقره شرکت دانش بنیان که مراحل تدوین و تصویب برنامه کسب و کار(BP) خود را میگذرانند کرده است.

رجائی با اشاره به انعقاد قراردادهای طرح های پژوهشی برون دانشگاهی، ادامه داد: طی سال پژوهشی گذشته حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه موفق به انعقاد ۱۳ فقره قرارداد طرح پژوهشی برون دانشگاهی با مبلغ نزدیک به۱۰ میلیارد ریال با سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های خارج از دانشگاه به منظور انجام پژوهش های کاربردی شده است؛ که این موفقیت از نظر تعداد و مبلغ در نوع خود درمیان واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی مناسب است.

وی تولید دانش در قالب مقالات علمی - پژوهشی را از دیگر فعالیت های حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان عنوان کرد و یادآورشد: بخش بزرگی از یافته های علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه در قالب مقالات منتشر می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، در پایان گفت: انجام ۴۷۳ طرح پژوهشی، چاپ یک هزار و ۴۷۸ مقاله در کنگره های بین المللی، چاپ یک هزار و ۱۲۳ مقاله در مجلات علمی، چاپ ۸۲ کتاب، برگزاری ۴۹ همایش، برگزاری ۲۰۲ سخنرانی در دانشگاه، ثبت شش اختراع، از دیگر فعالیت های پژوهشی دانشگاه از ابتدا تاکنون است.

وی تعداد اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلای واحد زنجان را ۸۱ نفر عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز