خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته وقف در استان زنجان انجام می گیرد؛

همایش وقف و رسانه و یاوران وقف در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۵۵

این همایش روز پنج شنبه، ۲۷آذر، در سالن همایش‌های شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان با همکاری روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بر گزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: همزمان با هفته وقف همایش همایش وقف و رسانه و یاوران وقف در زنجان برگزار می‌شود.

محمد لو، امروز، دوشنبه(۲۴آذر) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان اظهارداشت: همزمان با هفته وقف، همایش همایش وقف و رسانه و یاوران وقف در زنجان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه همایش وقف و رسانه و یاوران وقف با حضور و سخنرانی حسن ربیعی «مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی و بین المللی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور»، مرتضی صفری «مدیرکل سازمان صدا وسیمای مرکز زنجان» برگزار می‌شود، افزود: این همایش روز پنج شنبه، ۲۷آذر، در سالن همایش‌های شهید شهریاری صدا وسیمای مرکز زنجان با همکاری روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بر گزار خواهد شد.

محمد لو در ادامه با اشاره به اهمیت وقف در جامعه و اطلاع رسانی در این زمینه، افزود: در راستای اطلاع رسانی وقف و انجام امور خیریه می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در جامعه استفاده کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در پایان اظهار داشت: برگزاری این همایش در سال‌های قبل نیز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز