خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیر عامل گاز زنجان از روند اجرای طرح های گازرسانی شهرستان خدابنده اعلام شد:

پیشرفت ۳/۷۹ درصدی خط انتقال گاز گرماب – زرین رود زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۴۷

مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت در سفری یک روزه از روند پیشرفت خط انتقال گاز ۱۲ اینچ گرماب – زرین رود، بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت ۳/۷۹ درصدی این خط انتقال و روند گاز رسانی به شهر گرماب و زرین رود قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان, گفت: تعداد روستاهای دارای سکنه این شهرستان ۲۲۶ روستا است که ۴۱ روستا بهره‌مند از گاز و عملیات گازرسانی در ۱۸ روستا تداوم دارد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان دیروز سه شنبه(۲۵آذر) در این بازدید با اشاره به اینکه اجرای این طرح ‌یکی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری دولت نهم و دهم به استان زنجان است افزود: برای اجرای طرح ۴۰ کیلومتری خط انتقال گرماب – زرین رود بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار برآورد هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه خط انتقال ۱۲اینچ گرماب – زرین رود از اوایل سال ۹۰ عملیات اجرایی خود را آغاز کرده است تصریح کرد: با تلاش‌ و همت کارکنان زحمت کش شرکت گاز و پیمانکاران تلاشگر پیش پیش بینی می شود ۱۱ کیلومتر باقیمانده این طرح نیز در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

عسگریان همچنین از اتمام انشعابات شهر گرماب خبر داد و گفت: با نصب ۱۰۰ درصد انشعابات این شهر، ۲ هزار مشترک گرمابی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه با اشاره به اینکه، در حال حاضر، ۸۵ درصد خانوار شهری شهرستان خدابنده از گاز طبیعی استفاده می کنند افزود: از ۷ شهر این شهرستان، ۵ شهر قیدار، سجاس، گرماب، سهرورد، کرسف بهره مند از گاز بوده، زرین رود با بیش از۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا و عملیات طراحی شهر نور بهار نیز؛ به پایان رسیده است.

مهندس عسگریان نرخ خانوار روستاهای بهره مند از گاز شهرستان را ۳۱ درصد اعلام کرد و افزود: تعداد روستاهای دارای سکنه این شهرستان ۲۲۶ روستا است که ۴۱ روستا بهره‌مند از گاز و عملیات گازرسانی در ۱۸ روستا تداوم دارد.

وی ابراز داشت: شرکت گاز استان زنجان با اجرای ۴۴.۸۳ کیلومتر خطوط انتقال گاز در شهرستان، ۶۵۴ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز و نصب بیش از ۱۴هزار ۶۷۴ علمک؛ به ۲۱ هزار و ۹۶۳ مشترک خانگی شهری و روستایی، یک هزار و ۴۴۴ مشترک تجاری و ۱۲مشترک صنعتی؛ خدمات ارائه می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان این بازدید با قدر دانی از تلاشگران عرصه سازندگی و خدمات رسانی و توانمندی پیمانکاران متعهد، اجرای خط انتقال گاز ۱۲ اینچ گرماب – زرین رود را یکی از طرح های مهم استان اعلام و روند اجرای طرح را مطلوب ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز