خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در استان زنجان صورت گرفت:

فرهنگیان پژوهشگر استان زنجان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۴۸

۲۰۰ تن از فرهنگیان پژوهشگر استان زنجان در مراسمی که امروز(۲۶ آذر) به مناسبت هفته پژوهش در کانون سهروردی زنجان برگزار شد، تجلیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: تربیت معلم پژوهش محور می‌تواند منجر به جامعه‌ای دانا محور شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز چهارشنبه(۲۶آذر) در مراسمی با عنوان «جامعه دانایی محور در بستر تربیت معلم پژوهش محور» که با حضور فرهنگیان و جمعی از مسئولان و محققان استان زنجان برگزار شد، از ۲۰۰ تن از فرهنگیان پژوهشگر تجلیل شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تبریک هفته پژوهش، از تحقیق و پژوهش به عنوان لازمه پیشرفت جوامع یاد کرد و گفت: باید زمینه لازم برای بهره گیری از پژوهش‌های انجام شده از سوی محققان و پژوهشگران فراهم شود.

مرتضی تمجیدی با یادآوری اینکه معلمان و فرهنگیان مجموعه ارزشمندی از پژوهشگران و محققان جامعه هستند، ادامه داد: باید نحوه پژوهش و تحقیق در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش می‌تواند دستاوردهای علمی فراوانی را برای جوامع به ارمغان بیاورد، خاطرنشان کرد: تربیت معلم پژوهش محور می‌تواند منجر به جامعه‌ای دانا محور شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امید می‌رود شاهد حضور معلمان و اساتید فرهیخته و پژوهشگر در عرصه تعلیم و تربیت باشیم، ادامه داد: باید روح تحقیق و پژوهش در مدارس دمیده شود.

در ادامه این مراسم پس از داوری یک هزار و ۸۸۱ ثر پژوهشی ارسالی به واحد تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان زنجان از ۳۰ تن از خالقان اثر پژوهشی بر‌تر تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز