خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش در استان زنجان؛

پرتال تخصصی گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان زنجان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۵۰

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از راه اندازی پرتال تخصصی گروه تحقیق و پژوهش خبر داد.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: آموزش و پرورش، یک نهاد پژوهشی است و نهادهای اجرایی و علمی می‌توانند از پتانسیل‌های فرهنگیان در راستای طرح‌های آموزشی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اکبر حیدری، رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز، چهارشنبه،(۲۶ آذر) در مراسم تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر اظهار کرد: در برنامه تجلیل از پژوهشگران، آثار پژوهش‌های بر‌تر سال تحصیلی ۹۲-۹۳ وصول شده است که از یک هزار و ۸۸۱ اثر در مناطق ۱۴ گانه ۲۰۰ اثر در فاز دوم به دبیرخانه معلم پژوهنده رسید.

وی به تجلیل از ۳۰ اثر استانی اشاره کرد و افزود: مریم رضوانی و اکبر حیدری نیز به عنوان معلم پژوهنده بر‌تر استانی در کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این همایش را ایجاد انگیزه و بسترسازی برای فعالیت‌های پژوهشی برای همکاران فرهنگی عنوان کرد.

حیدری همچنین به برنامه‌های سه ماهه این بخش اشاره کرد و افزود: در همین راستا پرتال تخصصی گروه تحقیق و پژوهش راه اندازی شد که از جایگاه ویژه‌ای در بین پرتال‌های سایر استان‌ها برخوردار است.

وی همچنین به برگزاری همایشی با عنوان شعار سال با بسیج فرهنگیان اشاره کرد و افزود: فاز دوم این همایش نیز در دی ماه برگزار می‌شود.

حیدری همچنین از الکترونیکی شدن پژوهش‌ها و مقالات با راه اندازی این پرتال خبر داد و افزود: در این پرتال سامانه‌ای برای ارزیابی و ارزش گذاری به آثار علمی فرهنگیان ایجاد شده است.

وی همچنین به سامانه نظارت علمی همکاران و پژوهشگرانی که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند اشاره کرد و افزود: در صورت رزومه مناسب فرهنگیان پژوهشگر از آنان به عنوان اساتید در کارگاه‌های دیگر استفاده خواهد شد.

به گفته وی، ایجاد این ظرفیت در راستای شکوفایی از استعدادهای علمی فرهنگیان است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد پژوهشی است و نهادهای اجرایی و علمی می‌توانند از پتانسیل‌های فرهنگیان در راستای طرح‌های آموزشی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز