خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته وقف در زنجان صورت گرفت؛

دیدار مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان زنجان با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۸۳

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان زنجان به مناسبت هفته وقف با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان دیدار کرد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان, گفت: ما به همه ائمه جماعات توصیه می کنیم که در اکثر اوقات تذکر در خصوص مصرف صحیح آب به عنوان سرمایه ملی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, علیرضا جزء قاسمی, مدیر عامل آب و فاضلاب شهری در این دیدار ضمن تبریک هفته وقف از حسن همکاری ائمه جماعات مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تقدیر و تشکر کرد.

جزء قاسمی, همچنین ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت عظیم این قشر تاثیرگذار بر فرهنگ مصرف بتوانیم بیش از پیش از حضور روحانیون استفاده کرده و مردم را به مصرف درست آب دعوت نمائیم.

در این دیدار حجت الاسلام باقری مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان هم گفت: با توجه به ایجاد فضاهایی در کنار مساجد برای درآمدزایی مساجد، ما سعی داریم که انشعاب آب این مراکز را از مساجد جدا کنیم.

وی همچنین افزود: با توجه به فتاوای مراجع عظام تقلید استفاده از آب مساجد بجز برای تطهیر و آماده شدن برای نماز در امر دیگر حرام می باشد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان کرد: ما به همه ائمه جماعات توصیه می کنیم که در اکثر اوقات تذکر در خصوص مصرف صحیح آب به عنوان سرمایه ملی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز