خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

رعایت نظم اجتماعی در جامعه به فرهنگ سازی نیازدارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۰۵

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت جدی و همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های مسوول در این زمینه نتایج بهتری را رقم می زند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل پایانه های حمل و نقل استان زنجان, محمد اسماعیلی در آیین تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل استان زنجان، با اشاره به اینکه متاسفانه عدم رعایت مقررات به خصوص در بخش حمل و نقل آسیب هایی را به همراه دارد، افزود: علت بروز بسیاری از سوانح رانندگی عامل انسانی است و علل دیگری نیز با درصدهای کمتری در این حوادثدخیل هستند.

وی یادآوری کرد: سالانه حوادثو سوانح جاده ای در کشور شمار زیادی از افراد را به کام مرگ می فرستد، که عمده علت آن خطای انسانی ناشی از بی توجهی به مقررات است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه وجود نقاط حادثه خیز در کشور از جمله علل بروز تصادفات رانندگی به شمار می رود، افزود: نظارت جدی و همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های مسوول در این زمینه نتایج بهتری را رقم می زند.

وی با مقایسه وضعیت جاده های کشور با کشورهای پیشرفته ادامه داد: برای رسیدن به حد مطلوب فاصله وجود دارد و اقدامات خاص در این رابطه به ویژه رعایت مقررات امری الزامی است که همین نکته سهم بسزایی در کاهش تصادفات دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت کنونی کشور مرهون خون شهداست که با وجود کاستی هایی اقشار مختلف مردم می توانند با آسودگی و با امنیت لازم به اقصی نقاط کشور سفر کنند.

وی همچنین موضوع حمل و نقل و توجه به زیر ساخت های لازم آن را از جمله مسائل مهم در دنیا بیان کرد و گفت: بسیاری از کشورها به این حوزه مهم اهمیت بیشتری می دهند چرا که در رونق اقتصادی بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای به پیگیری مسوولان و نمایندگان خانه ملت بر اجرای دقیق دوخطه کردن راه آهن زنجان - تهران اشاره کرد و گفت: این پروژه جزء مصوبات سفر رییس جمهوری به این استان است که با تکمیل آن زمان سفر مسافران کاهش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه این استان نیز در مقایسه با سال‌های گذشته رونق زیادی پیدا کرده و در زمان حاضر پروازهای حج عمره و تمتع از این فرودگاه انجام می شود که یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان بود.

در پایان این آیین از فعالان عرصه حمل و نقل در بخش های مختلف اعم از فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه نمونه استان، انجمن های صنفی حمل ونقل کالا و مسافر استان، پرسنل نمونه، رانندگان نمونه و سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی - رفاهی نمونه استان وهمچنین امدادگر نمونه با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز