خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

جلسه شورای اداری بخش انگوران تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۹۹

به منظور بررسی مسائل و مشکلات دومین جلسه شورای اداری بخش انگوران با حضور بخشدار و اعضای جلسه و روسای ادارات بخش و تعدادی از روسای ادارات شهرستان ماهنشان تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر دندی ضمن تاکید بر رعایت حق الناس و حقوق مردم از مسئولین حاضر در جلسه خواست دقت لازم در امورات زندگی اداری و اجتماعی داشته باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی بخشداری انگوران استان زنجان، نصراله‌زاده رییس دادگاه عمومی بخش انگوران شامگاه دیروز یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش انگوران استان زنجان در شهرستان ماهنشان، گفت: متاسفانه برخی از ادارات در انجام وظایف ذاتی خود قصور می‌کنند واین کوتاهی باعثمی‌شود سایر دستگاه‌ها با مشکل مواجه شوند.

نصراله‌زاده، همچنین بر نظارت دقیق مسئولین و مدیران تاکید کرده وگفت: هیچ ارگانی نباید از زیر مسئولیت ذاتی خود شانه خالی کند.

در این جلسه سیروس رستمی بخشدار انگوران بر لزوم استقرار اداره راه و شهر سازی در شهر دندی تاکید کرده و گفت چارت تشکیلاتی این اداره برای شهر دندی مشخص شده و نیروهای آن نیز تامین شده که هم اکنون در سایر واحدهای اداره راه مشغول بکار هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت نامناسب ساختمان مدارس روستاهای بخش اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساختمان اکثر مدارس روستاهای این بخش درشان دانش آموزان نیست.

بخشدار انگوران همچنین به ساخت و سازهای غیر مجاز خارج از حریم روستا‌ها اشاره کرده و گفت: ساخت وسازهایی که در حریم برق یا بستر رودخانه یا اراضی کشاورزی و منابع طبیعی صورت می‌گیرد، مطابق آئین نامه‌های موجود باید توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

در این جلسه ساختمان اداری آموزش فنی و حرفه‌ای تحویل روسای این اداره شد تا در اسرع وقت نسبت به دایر کردن اداره آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز