خبرگزاری کار ایران

در۹ ماه نخست سال در آبفای زنجان محقق شد:

واگذاری بیش از ۲ هزار فقره انشعاب آب در امور آبفای زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۱۷

در ۹ ماه نخست سال جاری در امور آبفای زنجان، ۲ هزار و ۹۴۷ فقره انشعاب آب به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر امور آبفای زنجان، گفت: حجم کل فروش آب در ۹ ماهه سال ۹۳، بیش از ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب است که با در نظر گرفتن تاخیر در قرائت حدود ۲۳ میلیون متر مکعب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج رستمی، مدیر امور آبفای زنجان، امروز دوشنبه(۱۵دی) با اعلام این خبر، گفت: در این بازه زمانی ۱۴۹ فقره انشعاب آب برای مشترکین در شهر ارمغانخانه نیز واگذار شده است و همچنین تعداد انشعابات آب نصب شده در ۹ ماهه نخست سال ۹۳،۴ هزار و ۷۰ فقره در زنجان است.

وی به انشعابات فاضلاب واگذار شده هم اشاره کرد و افزود: در ابتدای سال تا آخر آذر ماه انشعاب فاضلاب واگذار شده، هزار و ۷۹۵ فقره در زنجان و انشعابات فاضلاب نصب شده ۷۴۳ فقره در زنجان است.

رستمی کنتورهای تعویض شده در زنجان را طی ۹ ماه نخست سال را ۲ هزار و ۱۳۵ فقره اعلام کرد.

مدیر امور آبفای زنجان به منابع تغذیه اشاره کرد و گفت: منابع تغذیه استان آب‌های زیرزمینی و آب‌های سطحی(سد) است و هم اکنون در شهرستان زنجان ۵۷ حلقه چاه وجود دارد که ۳۸ حلقه چاه در مدار بهره برداری است.

رستمی به وضعیت منابع آب شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد آب سد تهم مصرف شده و تنها ۴۰ درصد باقی مانده و افت قابل توجهی در دبی چاه‌های زیرزمینی رخ داده است.

وی حجم کل آب تولیدی در این مدت را ۲۸ میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: حجم کل فروش آب در ۹ ماهه سال ۹۳، بیش از ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب است که با در نظر گرفتن تاخیر در قرائت حدود ۲۳ میلیون متر مکعب است.

مدیر امور آبفای زنجان، انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در ۹ ماهه نخست سال را ۲ هزار و ۳۶ فقره در زنجان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز