خبرگزاری کار ایران

مسئول آفرینش‎های ادبی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

جلسه نقد و بررسی کتاب «راه را برداشت» در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۷۸

هدف از برگزاری چنین جلساتی در وهله نخست، حمایت از صاحب اثر بوده و از سوی دیگر تبادل آراء و اندیشه‎‌ها در این جلسات منجر به هم‌افزایی و آگاهی‌بخشی در حوزه نویسندگی کتاب می‌شود که پیشرفت کاری نویسنده را به دنبال دارد.

مسئول آفرینش‎های ادبی حوزه هنری استان زنجان، گفت: محوریت این کتاب، مضامین عاشقانه و آئینی است که عصر دیروز توسط علیرضا بازرگان، از منتقدان برجسته استان و جمعی از شاعران زنجانی در بوته نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، جلسه نقد و بررسی کتاب «راه را برداشت» اثر حسن علی‌پاکزاد، شاعر و نویسنده جوان زنجانی، ۱۴ دیماه در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

مسئول آفرینش‎های ادبی حوزه هنری استان زنجان، با اشاره به برگزاری جلسه نقد کتاب «راه را برداشت» در زنجان، اظهار کرد: این کتاب مجموعه اشعار حسن علی‌پاکزاد، از شاعران جوان زنجان است که سال گذشته توسط انتشارات سوره مهر چاپ و نشر یافته است.

رهبر حیدری گفت: محوریت این کتاب، مضامین عاشقانه و آئینی است که عصر دیروز توسط علیرضا بازرگان، از منتقدان برجسته استان و جمعی از شاعران زنجانی در بوته نقد و بررسی قرار گرفت.

مسئول آفرینش‎های ادبی حوزه هنری استان زنجان خاطرنشان کرد: نخستین جلسه از سلسله جلسات نقد و بررسی کتاب حوزه هنری استان زنجان در سال جاری، به کتاب «پشت تپه‎های ماهور»، نوشته مریم بیات‌تبار اختصاص داشت که این اثر نیز توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده بود.

وی بیان کرد: رویکرد حوزه هنری استان زنجان در چاپ آثار بر ۵ محور اصلی دین اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی متمرکز است، اما در این میان در راستای حمایت از نویسندگان و شاعران جوان، مضامین آزاد را نیز منتشر می‌کند که از میان می‌‎توان به کتاب‌های «یک نیم روز»، «همسایه‌ای در ماه»، «راه را برداشت»، «فیروزه خاتم» و «یک ربع به یک» اشاره کرد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: امید می‌رود برگزاری چنین جلساتی در پیشرفت و توسعه سطح فرهنگ و هنر استان مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری چنین جلساتی در وهله نخست، حمایت از صاحب اثر بوده و از سوی دیگر تبادل آراء و اندیشه‎‌ها در این جلسات منجر به هم‌افزایی و آگاهی‌بخشی در حوزه نویسندگی کتاب می‌شود که پیشرفت کاری نویسنده را به دنبال دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز