خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

غیرفعال شدن سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل فاقد کارکرد در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۵۲

سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای فاقد کارکرد در کشور، غیر فعال می شود.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: استان زنجان در یک سال گذشته فاقد کارکرد بوده که از تعداد مذکور۱۲۲۸ دستگاه مربوط به قبل ازسال۱۳۹۳ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی رحمتی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، امروز، پنج شنبه(۱۸دی) با اعلام این مطلب گفت: در راستای استفاده بهینه از سرمایه ملی، افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه برای رانندگان که در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت می کنند در آینده نزدیک تخصیص سهیمه سوخت ناوگان نفت گاز سوز براساس عملکرد و میزان پیمایش صورت گرفته که بر مبنای بارنامه و صورت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سهمیه سوخت و کارت هوشمند ناوگانی که فاقد کارکرد باشند، غیرفعال خواهد شد. مالکین وسائط نقلیه به این موضوع اهتمام جدی داشته و در تمام سفرها اعم از جابجائی کالا و نقل و انتقال مسافرین از بارنامه و اوراق صورت وضعیت استفاده کرده تا کارکرد آنها در سیستم بارنامه و صورت وضعیت بر خط ثبت شود.

براساس گزارش گیری ازسامانه بارنامه برخط تعداد۱۳۵۴دستگاه کامیون دارای کارت هوشمندناوگان متعلق به استان زنجان در یک سال گذشته فاقد کارکرد بوده اند که از تعداد مذکور ۱۲۲۸دستگاه مربوط به قبل ازسال۱۳۹۳ است.

در استان زنجان، بیش از ۵ هزار و چهارصد دستگاه ناوگان باری با عمر متوسط بیش از ۱۷ سال و همچنین ۲۰۹ دستگاه اتوبوس با متوسط عمر بیش از ۱۲ سال و ۴۵۷ دستگاه مینی بوس با متوسط عمر بیش از ۲۹ سال و ۵۸۵ دستگاه سواری کرایه با عمر متوسط بیش از هشت سال به فعالیت مشغول هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز