خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز پنج شنبه در زنجان صورت گرفت؛

برگزاری مراسم نکوداشت عالمان دین، یکی از راه‌های تکریم علم و اخلاق است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۹۰

این خروجی‌ها زمانی امکان پذیر است که صفات حسنه در وجود انسان به ملکه تبدیل شود و زمانی که به عادت ثانوی تبدیل شود، تمام وجود منشاء خیر و برکت می شود. به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، امروز(۱۸ دی) در مراسم نکوداشت آیت اله شیخ ابراهیم محمدی اصل در فرهنگسرای امام خمینی(ره) اظهار کرد: نکوداشت بزرگان یکی از راه های تکریم علم و اخلاق است و امید می رود سال به سال با موفقیت بیشتری این حسنه بتواند گوشه ای از خدمات و زحمات، صفای باطنی و عظمت روحی اساتید را بیان کند. وی با اشاره به خدمات و زحمات آیت اله شیخ ابراهیم محمدی اصل و نیم قرن تلاش برای تربیت شاگردان ادامه داد: آن حضرت مدت طولانی در خدمت شریعت نبوی در عمل، ترویج دین برای مشتاقان و مومنین و تربیت نفوس مستعد صرف کرده اند. آیت اله خاتمی ادامه داد: هر یک از شاگردان ایشان از نظر علم، اخلاق و مهارت و توانایی یکی از افراد موفق جامعه هستند و این چنین تکریمی در حقیقت تکریم از ساحت مقدس پیامبر اسلام است. نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه زبان و قلم نمی تواند همه عواطف و احساسات شاگردان ایشان را بروز و ظهور دهد، ادامه داد: امید می رود با استفاده از تلاش های این علمای خدوم، حوزه علمیه استان زنجان که به عنوان یکی از قطب های علمی مطرح است بتواند به رونق سابق خود باز گردد. نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به برخی از ویژگی های اخلاقی این استاد بزرگوار اشاره کرد و افزود: این خروجی ها زمانی امکان پذیر است که صفات حسنته در وجود انسان به ملکه تبدیل شود و زمانی که به عادت ثانوی تبدیل شود تمام وجود منشاء خیر و برکت می شود. در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر و تکریم مقام شامخ آیت اله محمدی اصل و ارائه پنج مقاله با موضوع ایشان از سوی شاگردان این استاد، از کتاب " مردی از دیار علم و عمل " رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این خروجی ها زمانی امکان پذیر است که صفات حسنه در وجود انسان به ملکه تبدیل شود و زمانی که به عادت ثانوی تبدیل شود، تمام وجود منشاء خیر و برکت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، همزمان با مراسم مراسم نکوداشت آیت اله شیخ ابراهیم محمدی اصل در فرهنگسرای امام خمینی(ره) اظهار کرد: نکوداشت بزرگان یکی از راه های تکریم علم و اخلاق است و امید می رود سال به سال با موفقیت بیشتری این حسنه بتواند گوشه ای از خدمات و زحمات، صفای باطنی و عظمت روحی اساتید را بیان کند.

وی با اشاره به خدمات و زحمات آیت اله شیخ ابراهیم محمدی اصل و نیم قرن تلاش برای تربیت شاگردان ادامه داد: آن حضرت مدت طولانی در خدمت شریعت نبوی در عمل، ترویج دین برای مشتاقان و مومنین و تربیت نفوس مستعد صرف کرده اند.

آیت اله خاتمی ادامه داد: هر یک از شاگردان ایشان از نظر علم، اخلاق و مهارت و توانایی یکی از افراد موفق جامعه هستند و این چنین تکریمی در حقیقت تکریم از ساحت مقدس پیامبر اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه زبان و قلم نمی تواند همه عواطف و احساسات شاگردان ایشان را بروز و ظهور دهد، ادامه داد: امید می رود با استفاده از تلاش های این علمای خدوم، حوزه علمیه استان زنجان که به عنوان یکی از قطب های علمی مطرح است بتواند به رونق سابق خود باز گردد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به برخی از ویژگی های اخلاقی این استاد بزرگوار اشاره کرد و افزود: این خروجی ها زمانی امکان پذیر است که صفات حسنته در وجود انسان به ملکه تبدیل شود و زمانی که به عادت ثانوی تبدیل شود تمام وجود منشاء خیر و برکت می شود.

در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر و تکریم مقام شامخ آیت اله محمدی اصل و ارائه پنج مقاله با موضوع ایشان از سوی شاگردان این استاد، از کتاب " مردی از دیار علم و عمل " رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز