خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه خبرداد:

مستند سرداران شهید زنجان در دست تهیه است / / تولید برنامه پلاک برای ۳ هزار شهید استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۷۳

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان خبر از تولید برنامه پلاک برای ۳ هزار شهید استان زنجان داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت: جامعه رسانه ای کشور میراثدار مومن و متعهدی برای خون شهدا محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, مرتضی صفری امروز یکشنبه(۲۱دی) در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه استان زنجان اظهار داشت: جمع رسانه استان زنجان جمع ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه مطابق فرمایش مقام معظم رهبری اگر هر حادثه و فعالیتی با هنر آمیخته نشود در تاریخ ثبت نمی شود، افزود: این امر اهمیت کار رسانه را می رساند.

این مسئول با اشاره به تصاویر گرفته شده از دوران انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: این تصاویر به خوبی جایگاه خبرنگار و جامعه رسانه ای کشور را مشخص می کند که برای نسل های سوم و چهارم انقلاب این تصاویر مستند و آثار هنری به عنوان یک اهرم انگیزشی مناسب برای حفظ و صیانت از انقلاب است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان تصریح کرد: این برنامه به منظور تجلیل از اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس است که سعی کردند به رسالت خود عمل کنند.

صفری با بیان اینکه شهید رهبری مزدش جز شهادت چیزی دیگر نمی تواند باشد، افزود: به حق این شهید گزارش های مطلوبی را از دوران دفاع مقدس ارائه می کرد.

وی با بیان اینکه امروز مسئولان به ویژه کسانی که قلم و تصویر در دست دارند، رسالت سنگینی را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: جامعه رسانه ای کشور میراثدار مومن و متعهدی برای خون شهدا محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه هجمه های مختلفی علیه نظام اسلامی صورت گرفته است، افزود: انقلاب هم جنگ نیمه سخت و سخت و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را گذرانده است که این موضوع رسالت اصحاب رسانه را بیشتر می کند.

این مسئول در استان با بیان اینکه دشمن با ترور نخبگان کشور و ایجاد اغتشاش در اوایل و بعد از آن در هشت سال دوران دفاع مقدس برای نظام اسلامی مشکل تراشی کردند، افزود: امروز هم دشمن با بکارگیری جنگ نرم به عنوان کم هزینه ترین روش به تحمیل اراده خود به ملت ایران تلاش می کند.

صفری با اشاره به اینکه از ۱۸۰ از سوی دشمنان روش براندازی در کشورهای آسیای میانه استفاده شده است، افزود: بیش از ۱۰۵ مورد تاکتیک در طول ۳۵ سال علیه ایران استفاده شده است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته خطر جاری در آمریکا تصریح کرد: از سال ۶۵ سال پیش این کمیته فعالیت خود را آغاز کرده است که ماهیت آن رصد فعالیت ها و اندیشه هایی است که لیبرالیست را به خظر می اندازد.

وی گفت: اصلی ترین موضوع رصد این کمیته در چند سال اخیر انقلاب اسلامی بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه اجماع عمومی در دوران دفاع مقدس وجود داشت که موجب موفقیت های لازم در این دوران شد، افزود: در حوزه های جنگ نرم و فرهنگی هنوز این اجماع شکل نگرفته است.

صفری قدرت نرم کشور را موجب خنثی سازی توطئه ها دانست و افزود: توجه به ارزش های ناب و استفاده مطلوب از این ظرفیت ها می تواند موثر باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با اشاره به اینکه در صدا و سیما تلاش می شود این ارزش ها تقویت و برجسته شود، افزود: ۲۲۰ ساعت در موضوع ایثار و شهادت از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش شده است.

صفری با بیان اینکه کلپی در خصوص غواصان دریا دل زنجانی دهه فجر امسال رونمایی می شود، تصریح کرد: مستند سرداران شهید نیز دست تهیه است تا یک و نیم ماه آینده پخش می شود.

وی در پایان سخنان خود از تولید برنامه پلاک برای ۳ هزار شهید استان خبر داد و گفت: تا کنون برای ۷۰۰ شهید این برنامه تهیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز