خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در آیین افتتاح مدرسه ابتدایی شضهید باکری کوی اندیشه زنجان:

احداثمدارس ابتدایی در تمامی شهرک‌های مسکونی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۱۲

تا پایان سال آینده کلیه شهرک‌های اقماری زنجان، صاحب مدارس ابتدایی می‌شوند و به زودی مدارس متوسطه نیز در این مناطق احداثخواهند شد.

استاندار زنجان گفت: پرداخت عوارض توسط ساکنین شهرک‌ها زمینه‌ساز توسعه شهرک‌ها و افزایش ارزش افزوده مناطق است که باید همواره مورد تاکید سازندگان شهرک ها قرار داشته و مردم نیز در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، امروز پنج شنبه(۲۵دی) در آیین افتتاح مدرسه ابتدایی شهید باکری کوی اندیشه زنجان با اشاره به ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش درخصوص تاسیس مراکز آموزشی در شهرک های مسکونی شهرها اظهار داشت: باید بر اساس قانون ماده ۱۸ شوراهای آموزش و پرورش در شهرک های اقماری که دارای ظرفیت مشخص از ساکنین هستند امکانات و فضای آموزشی را در این مناطق احداثکرد.

وی افزود: متاسفانه این حکم قانونی به جهت مساعدت و کمک به ساکنین شهرک‌ها به علت عدم دریافت عوارض و کمک به کاهش هزینه های ساکنین توسط سازندگان شهرک‌ها دریافت نمی‌شود که این موضوع به نوبه خود مانعی برای آماده سازی شهرک ها و ساختار زیربنایی فراهم آورده است.

مقام عالی استان تصریح داشت: پرداخت عوارض، توسط ساکنین شهرک‌ها زمینه ساز توسعه شهرک‌ها و افزایش ارزش افزوده مناطق است که باید همواره مورد تاکید سازندگان شهرک ها قرار داشته و مردم نیز در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان با اعلام این خبر که تا پایان سال آینده کلیه شهرک‌های اقماری زنجان صاحب مدارس ابتدایی خواهند شد گفت: به زودی مدارس متوسطه نیز در این مناطق احداثمی شود.

مقام عالی استان در ادامه ضرورت تجهیز و آماده سازی مدارس تحویلی را از دیگر مباحثپیش روی دانست و گفت: یکی از مشکلات مدارس تحویلی به آموزش و پرورش در ابتدا عدم استقرار مناسب تجهیزات و امکانات است. به‌طوری‌که مدیران در ابتدا با مشکل ساماندهی مدارس و کلاس‌ها مواجه می‌شوند که باید این مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با تقدیر از نامگذاری مدرسه به‌نام شهید باکری اظهار داشت: شهیدان به‌ویژه برادران باکری الگوی ارزشمند جامعه و جوانان هستند. لذا باید تلاش شود روش و منش شهید باکری الگوی زندگی ما قرار گیرد.

مدرسه هیأت امنایی شهید باکری، دارای ۲۳۷۵ متر زیربنا در سه طبقه احداثشده که برای این طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که دارای ۱۲ کلاس و دارای آزمایشگاه، کتابخانه و خانه سرایدار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز