خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان خدابنده:

بهزیستی خدابنده در افزایش فرهنگ مشارکت مردمی موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۷۳

بهزیستی شهرستان خدابنده با جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در زمینه خدمات پزشکی و بهداشتی، آموزش و اختصاص بخشی از حقوق کارکنان به طرح شکرانه سلامت مددجویان توانسته موفق عمل کند.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده، گفت: احترام به حقوق سالمندان، جزو وظایف ماست و بایستی معابر ورودی ادارات به نحوی مناسب سازی شده باشد که هیچ سالمند یا معلولی از این لحاظ دغدغه فکری نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، میرزایی معاون فرماندار شهرستان خدابنده، امروز، سه شنبه(۳۰دی) با اعلام این مطلب گفت: جلسه مشارکت‌های مردمی و ساماندهی سالمندان فرمانداری خدابنده با حضور جمعی از مسئولین و خیرین این شهر برگزار شد.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده افزود: مشارکت‌های مردمی بهزیستی این شهرستان ۶۳درصد افزایش داشته که گویای تلاش گسترده پرسنل این اداره در افزایش آگاهی و فرهنگ مردم منطقه است.

وی با اشاره به اعتبارات محدود دولتی اظهار داشت: اعتبارات دولتی در مقایسه با وظایف متعدد بهزیستی اندک است و مشارکت‌های مردمی می‌تواند گره از مشکلات مددجویان بازنماید.

وی نقش علمی روحانیون را بدلیل نفوذ در بین مردم و افکار عمومی حائز اهمیت عنوان نمود و خاطر نشان کرد: روحانیون می‌توانند با جهت دهی به افکار عمومی و آشنایی عموم با فعالیت‌های بهزیستی و مشکلات مددجویان موجب افزایش آگاهی و افزایش فرهنگ مشارکت مردمی شود.

این مقام مسئول با اشاره به اشتغال معلولین تصریح کرد: با حضور مسئولین و خیرین در محل اشتغال معلولین و حمایت از اشتغال پایدار آن‌ها علاوه بر افزایش انگیزه می‌توان موجب افزایش آگاهی و فرهنگ مشارکت مردمی شد.

وی همچنین جایگاه سالمندان را قابل احترام عنوان کرد و گفت: احترام به حقوق سالمندان، جزو وظایف ماست و بایستی معابر ورودی ادارات به نحوی مناسب سازی شده باشد که هیچ سالمند یا معلولی از این لحاظ دغدغه فکری نداشته باشد.

در ادامه این جلسه نصیری رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده اعلام کرد: کمک‌های جمع آوری شده در زمینه‌های معاش، مسکن و درمان نیازمندان معلول هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز