خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

اجرای برنامه‌های دهه فجر با مشارکت ۱۴ کمیته در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۴۵

به جهت کیفی‌سازی برنامه‌ها و مقابله با موازی کاری در اجرای برنامه‌های دهه فجر، کمیته ۲۱ گانه ستاد دهه فجر به ۱۴ کمیته کاهش یافت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: مطبوعات به عنوان انعکاس دهندگان مشکلات مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حمید رضا شهباری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، ظهر امروز، پنج شنبه(۲ بهمن) در جلسه شورای اداری استان با تبریک فرارسیدن ایام اله دهه فجر و تاکید بر ضرورت بزرگداشت عظمت و شکوه این رخداد تاریخی اظهار کرد: جلسات بزرگداشت این ایام با حضور نمایندگانی از دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.

وی با یادآوری اینکه در سنوات گذشته ۲۱ کمیته، برنامه های دهه فجر را پیش می بردند، افزود: به جهت کیفی سازی برنامه ها و مقابله با موازی کاری در اجرای این جشن ها ۱۴ کمیته در استان تشکیل شد.

شهباری با یادآوری اینکه در شهرستان ها نیز مسئولیت برگزاری این جلسه بر عهده فرمانداری‌ها است، افزود: مدت کوتاهی تا آغاز این مناسبت باقی مانده است و باید مسئولان برنامه ها را برای اجرای مراسمی با شکوه و در خور بزرگترین رخداد تاریخی این کشور نهایی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به آغاز به کار و افتتاح چندین پروژه عمرانی در این ایام نیز اشاره کرد و افزود: محوریت برنامه‌های امسال ایام اله دهه فجر جشن های انقلاب است که به صورت خودجوش و مردمی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنان خود به حمایت از مطبوعات محلی استان زنجان اشاره کرد و افزود: مطبوعات به عنوان انعکاس دهندگان مشکلات مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز