خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

تامین هزینه، عمده‌ترین مشکل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان زنجان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۵۵

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی تخصصی روی زنجان با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان شرکت خدماتی شهرک صنعتی تخصصی روی اظهار داشت: تامین آب این مهم ترین چالش این شهرک محسوب می شد که با اخذ مجوز حفر یک حلقه چاه با دبی ۳۰ لیتر برثانیه توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، شرکت خدماتی اقدام به حفر چاه مزبور در بستر رودخانه زنجانرود نمود که هم اکنون کارهای مربوط به حفاری و تجهیز آن به اتمام رسیده است.

به گزارش ایلنا از زنجان٬ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان٬ ناصر صیدی در این جلسه از مدیران واحدهای صنعتی میتقر در شهرک صنعتی روی خواست تا با همکاری و همدلی زمینه انتقال آب از چاه حفاری شده را به شهرک فراهم سازند.

صیدی٬عدم پرداخت آب‌بها و حق شارژ توسط برخی از واحدهای را عمده‌ترین مشکل شرکت‌های خدماتی در سطح شهرک‌های صنعتی استان عنوان و تصریح کرد: مطابق قانون، شرکت شهرک‌های صنعتی موظف و مکلف به تحویل اداره امور شهرک‌ها به واحدهای مستقر در آن گردیده و مدیران واحدهای تولیدی باید به این امر به عنوان یک فرصت نگاه کنند و ضمن همکاری با شرکت خدماتی موجبات رونق شهرک صنعتی شوند.

صیدی در پایان صحبت های خود با اشاره به اینکه اداره امور شهرک مستلزم پرداخت هزینه و صرف وقت می باشد گفت: شرکت شهرکهای صنعتی آماده هر گونه همکاری با شرکت های خدماتی شهرکها در چارچوب قوانین و مقررات می باشد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی تخصصی روی نیز گزارشی اجمالی از فعالیت های شرکت مزبور ارائه کرد و در ادامه تغییر برخی از بندهای اساسنامه شرکت خدماتی در دستور کار قرار گرفته و تصویب شد.

گفتنی است در پایان برنامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به پرسش‌های مطرح شده توسط مدیران واحدهای صنعتی پاسخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز