خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد مسکن استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۶۷

به منظور تعاملات بیشتر، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد مسکن استان زنجان منعقد شد.

در این نشست مشترک، طرفین ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت ارائه خدمات موثر در مناطق روستایی و محروم استان و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر، بر بهره گیری مناسب از ظرفیت خیرین مسکن ساز استان و تجربیات ارزشمند دو نهاد در زمینه‌های مورد توافق تاکید کرده و خواستار عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه و تسریع در تحقق اهداف مورد نظر، علی الخصوص در زمینه اشتغال و تامین مسکن محرومین نیازمند در مناطق روستایی و محروم استان شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، بهرام ولیزاده، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در نشست مشترک با مدیر کل بنیاد مسکن استان، ضمن قدردانی از همراهی مطلوب مناسب بنیاد مسکن در تامین مسکن جامعه، هدف این نهاد در مناطق شهری و روستایی به همکاری مشترک این دو نهاد در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف هر دو نهاد را سازندگی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه وجود زمینه‌های مناسب همکاری در این مناطق و تجربیات ارزشمند دو طرف در احداثمسکن مناسب برای روستاییان در امر محرومیت زدایی، مفید و موثر بوده است، از اعلام آمادگی این نهاد در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت دو نهاد و خیرین استان در جهت تحقق اهداف مشترک به ویژه در چهارچوب تفاهم نامه مورد نظر و پس از انجام مطالعات خبر داد.

در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این جلسه با اشاره به تجربه موفق و چندین ساله بنیاد مسکن در همکاری با کمیته امداد در به‌سازی مسکن‌های روستایی، اظهار داشت: این نهاد برنامه‌های مطالعاتی بسیاری در خصوص تامین مسکن روستاییان محروم به ویژه جامعه هدف نهادهای حمایتی با همکاری خیرین مسکن ساز استان انجام داده است.

احمد حاجی‌زاده در ادامه، خواستار همکاری کمیته امداد در تامین بخشی از سهم آورده مددجویان و معرفی به موقع واجدین شرایط به بنیاد مسکن شد و افزود: پس از تکمیل مطالعات مورد نظر، نسبت به عملیاتی کردن برنامه‌ها در بخش مسکن و اشتغال روستایی اقدام خواهد شد.

در ادامه این نشست مشترک، طرفین ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت ارائه خدمات موثر در مناطق روستایی و محروم استان و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر بر بهره گیری مناسب از ظرفیت خیرین مسکن ساز استان و تجربیات ارزشمند دو نهاد در زمینه‌های مورد توافق تاکید کرده و خواستار عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه و تسریع در تحقق اهداف مورد نظر علی الخصوص در زمینه اشتغال و تامین مسکن محرومین نیازمند در مناطق روستایی و محروم استان شدند.

در پایان این نشست، به منظورتعامل و گسترش همکاری‌های موثر در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی و با هدف ارتقای توان روستاییان و ساکنین شهرهای زیر۲۰ هزار نفر به ویژه جامعه هدف کمیته امداد برای دستیابی به مسکن و اشتغال مناسب تفاهم نامه‌ای فیمابین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امضا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز